וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: איציק עובדיה מונה למנהל המקצועי בנוער, אלברמן צפוי לשמש כראש מערך הסקאוטינג

23.6.2020 / 14:51

הירוקים מינו מחליף ללואיס ויסנטה מתאו, בחיפה מייעדים לעוזר המאמן את תפקיד שדרוג מערך הסקאוטינג. אלון חרזי עשוי לעזוב. אם בכר יחתום, גיא צרפתי ישמש כעוזר המאמן

האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על מינויו של איציק עובדיה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. עובדיה, שעבד בעבר בנבחרות הצעירות, במכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בני יהודה, מ.ס אשדוד והפועל רעננה, יחליף בתפקיד את לואיס ויסנטה מתאו שעזב לטובת אספניול הספרדית.

לאחר מינוי אמר עובדיה לאתר הרשמי של המועדון: ""שלושה דברים שגרמו לי לעשות את המעבר למכבי חיפה: ראשית , האהבה שלי למשחק. דבר נוסף הוא האתגר המקצועי והפוטנציאל העצום שיש במועדון הזה לפיתוח שחקנים צעירים. ובעיקר האישיות והחזון של יענקל'ה שחר, בכל מה שקשור למחלקת הנוער".

איציק עובדיה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אתגר חדש. איציק עובדיה עם יעקב שחר ואסף בן דב/אתר רשמי, מכבי חיפה

בקבוצה צפויים לבצע שינוי משמעותי בצוות המקצועי שלהם לקראת העונה הבאה. מרקו בלבול יעזוב ומאמן חדש יוחתם במקומו, אך מסתבר שהשינוי בעמדת המאמן לא יהיה השינוי היחידי ובחיפה יערכו שינויים משמעותיים גם במערכים אחרים של הצוות המקצועי.

אחד השינויים הכי משמעותיים שצפויים להתרחש הוא במערך הסקאוטינג. בחיפה שוקלים ברצינות למנות את עוזר המאמן גל אלברמן לראש מערך הסקאוטינג של המועדון. בקבוצה מעריכים מאוד את אלברמן ורוצים שישדרג את מערך הסקאוטינג, גם בחיפוש אחר זרים, וגם בחיפוש אחר כישרונות צעירים, כשבמועדון החלו כבר בשינוי הגישה בכל הנוגע לאיתור ורכישה של שחקנים למחלקת הנוער.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה עם עוזרו גל אלברמן. ברני ארדוב
במכבי חיפה רוצים לשדרג אותו. גל אלברמן לצד בלבול/ברני ארדוב

החלטה סופית בנוגע למהלך תתקבל רק לאחר שבקבוצה יתפנו מהעיסוק בסוגיית המאמן. אם המהלך אכן ייצא לפועל, אלון חרזי עשוי לעזוב את המערכת. בחיפה מעריכים את חרזי, אך כאמור חושבים שהמערך צריך לעבור שדרוג ומייעדים לאלברמן את התפקיד המשמעותי.

בגזרת המאמן, ברק בכר ממשיך להיות המועמד המוביל. בחיפה מודעים לכך שבכר ידרוש להביא איתו צוות שלם שיכלול עוזר מאמן בדמות גיא צרפתי, דרור שמשון כמאמן כושר וגיא ויזינגר כמאמן שוערים. בנוסף, בכר עשוי לבקש לצרף את איתן עזריה כמאמן מנטלי אך גורמים המעורים בפרטים אמרו שבניגוד לשלושה האחרים, מינוי של עזריה לא יהיה דרישה מוחלטת של בכר.

עדכון ראשון: 10:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully