וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: שועה שוב מחוץ לסגל, בוזגלו יפתח מנגד?

החלוץ נופה בעקבות העימות עם עוזר המאמן, רז מאיר עשוי לקבל דקות מול האדומים (שלישי, 21:00, ספורט 5). קלינגר מחפש פתרון לחסרונו של דגני

מחזור 32הסתיים23/06/2020
הפועל תל אביב
  • גרופר (90)
3:1
  • (3) סלליך
  • (43) שרי
  • (76) עוואד
מכבי חיפה
האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול לאחר ניצחונה של מכבי חיפה על הפועל באר שבע

הפועל תל אביב

הקבוצה של ניר קלינגר זוכרת לטובה את המפגש הקודם עם מכבי חיפה - מפגש שהדגיש את המהפכה הצעירה במועדון ואופטימיות בשמיים. מאז הספיקה הפועל תל אביב לדעוך, להיות מודחת מהגביע ולא להבקיע שער בשלושה משחקים רצופים, ומחר (שלישי, 21:00, ספורט 5) היא תנסה לקטוע את הבצורת מול הירוקים.

אוראל דגני, שהתעמת עם מאור קנדיל בסיום הדרבי, ייעדר בשל כרטיסים צהובים. מרווין פרסמן תורגל במקומו לאורך רוב האימון, כאשר גם האופציה להסיט את איאד אבו עביד למרכז ההגנה נמצאת על הפרק. המאמן ערך שינויים רבים בתרגול החלק הקדמי, כאשר מאור בוזגלו תורגל בכמה סיטואציות ב-11.

מרווין פרסמן, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בפעם הקודמת שנוסה כבלם, זה לא ממש עבד. מרווין פרסמן/דני מרון

מכבי חיפה

ירדן שועה נותר מחוץ לסגל מכבי חיפה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. מרקו בלבול פרסם רשימה של 21 שחקנים לקראת המשחק ושועה לא ביניהם. הניפוי מגיע על רקע העימות בין השחקן לבין עוזר המאמן פול גרובס באימון הקבוצה, ולמעשה משלים השעיה של שועה משני המשחקים האחרונים של הירוקים. מי שכן נכללים ברשימה של 21 השחקנים הם עאיד חבשי ורז מאיר, שחוזרים מפציעות.

לגבי מאיר, כזכור, כבר היה נדמה שהוא גמר את העונה. המגן נפצע במשחק הקודם נגד הפועל תל אביב, אלא שגם הפעם הוא חזק מוקדם מהצפוי וגם עשוי ליטול חלק במשחק מחר. השחקן כבר הבהיר, כך לפי גורמים, שהוא יכול לשחק. כזכור, מאיר נפצע במהלך העונה ובעצמו הודיע שסיים את העונה, אלא שבמהלך פגרת הקורונה הוא חזר לעניינים ואף פתח במשחק הראשון של הפלייאוף העליון. "מי שמכיר את רז יודע שהוא פייטר", אמר גורם בקבוצה. "הוא לא מאלו שייכנעו וייותרו".

מרקו בלבול, שמתלבט רק בין יאניק וילדסחוט לסינטאיהו סלליך, אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק לא פשוט, כמו כל משחק בפלייאוף העליון. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום וביכולת הטובה שהצגנו מול הפועל באר שבע. השחקנים נחושים מאד ואנחנו נגיע, כמו לכל משחק, לעשות הכל ולנצח".

נטע לביא הוסיף: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של העונה. חשוב לנו לסיים אותה בדרך הטובה ביותר שיש. חשוב שנמשיך מחר מול הפועל תל אביב, את היכולת מהמשחק בשבת. מצפה לנו משחק לא פשוט ונעשה הכל כדי לנצח".

עוד בוואלה!

עוזר מאמן מכבי חיפה לירדן שועה: "בא לך לריב? אפשר, אין בעיה"

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
מה יהיה? ירדן שועה/לירון מולדובן

טריוויה

* ניצחון של מכבי חיפה במקביל למעידה של בית"ר ירושלים, יבטיח לירוקים את המקום השני בסיום העונה. זו תהיה סגנות תשיעית בהיסטוריה של המועדון.

* מכבי חיפה אמנם הפסידה להפועל תל אביב בחודש שעבר (2:1 בחיפה) אבל בחוץ ניצחה אותה בכל ארבעת הביקורים האחרונים בליגה ולא הפסידה מאז ה-4:0 במרץ 2014.

* בעידן ניר קלינגר, שער שווה ניצחון להפועל תל אביב. בכל 12 המשחקים בהם הקבוצה כבשה לפחות שער אחד, היא גם ניצחה. הפעם האחרונה שכבשה ולא ניצחה הייתה במשחק האחרון עם ניסו אביטן, במחזור התשיעי, אז הובילה על מכבי חיפה והפסידה 2:1 בתוספת הזמן.

* הבעיה? הפועל תל אביב לא כבשה כבר 391 דקות (שלושה משחקי ליגה וחצי גמר הגביע). השער האחרון היה של מאור בוזגלו, שקבע 0:3 על בית"ר ירושלים.

* תיקו מאופס במפגשים האלה כשהפועל תל אביב היא המארחת? זה לא קרה מאז ספטמבר 2008 (סך הכול 12 משחקים).

* ניקיטה רוקאביציה, מלך שערי ליגת העל, מחכה לשער ה-20 שלו. השחקן הירוק האחרון שהגיע לכמות כזו היה שלומי ארבייטמן (28 כיבושים ב-2009/10) שהוא גם מלך השערים האחרון תוצרת מכבי חיפה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully