וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול חגגה עם 0:4 נהדר על קריסטל פאלאס

הצגה אדומה באנפילד: אלכסנדר ארנולד סובב נפלא (22), סלאח הכפיל (44), פאביניו הפגיז (55) ומאנה הוסיף (69). איבוד נקודות של סיטי מול צ'לסי יכתיר את קלופ כבר ביום חמישי. שלושער למרסיאל ב-0:3 של מנצ'סטר יונייטד על שפילד יונייטד

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

לאחר שלא הצליחה לעשות זאת בדרבי, עשתה הערב (רביעי) ליברפול צעד גדול נוסף אל עבר הבטחת האליפות באופן רשמי, כשחגגה עם 0:4 על קריסטל פאלאס באנפילד. האליפות תושג רשמית אם מנצ'סטר סיטי תאבד נקודות מחר, מול צ'לסי.

עוד קודם למשחק של האלופה שבדרך, נערכו ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד הביסה מנצ'סטר יונייטד 0:3 את שפילד יונייטד בקרב על אירופה.

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי: סרחיו אגוארו ייעדר כחודש וחצי, בספק לריאל מדריד

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד. רויטרס
איזה ביצוע, איזו קבוצה. אלכסנדר ארנולד/רויטרס
שחקני ליברפול מוחמד סלאח, סאדיו מאנה. רויטרס
קלי קלות. סלאח ומאנה/רויטרס

ליברפול - קריסטל פאלאס 0:4

אחרי הדרבי המשמים בגודיסון פארק, שבה ליברפול לאנפילד וסיפקה קונצרט נהדר. כעת הסיפור פשוט מאוד: אם מנצ'סטר סיטי תפסיד או תסיים בתיקו עם צ'לסי מחר, יהפכו המרסיסיידרס לאלופים באופן רשמי, לראשונה זה 30 שנה. אחרת, החגיגות הפוטנציאליות יידחו ליום חמישי הבא, אז יתארחו יורגן קלופ ושחקניו אצל פפ גווארדיולה באיתיחאד.

האורחת ספגה מכה כשווילפריד זאהה נפצע והוחלף במקס מאייר (15), ואחת נוספת שבע דקות לאחר מכן, כשטרנט אלכסנדר ארנולד סובב כדור חופשי מרהיב הישר לחיבוריו של ויין הנסי. בדקה ה-28 כמעט הכפיל ג'ורדן הנדרסון, אולם הבעיטה החזקה שלו ננעצה בקורה. בדקה ה-44 הגיע ה-0:2, כשפאביניו הקפיץ נהדר למוחמד סלאח, המצרי שחזר להרכב עצר על החזה בתוך הרחבה וכבש בקלילות את השער ה-100 העונה של המרסיסיידרס בכל המסגרות. בדקה ה-55 עבר פאביניו לתפקיד הכובש, כשהניף את הרגל מ-25 מטר ושחרר טיל אדיר לרשת העליונה. 0:3 גדול.

החגיגה נמשכה בדקה ה-69, והפעם הגיע תורו של סאדיו מאנה להצטרף. מתפרצת קטלנית הסתיימה בכדור עומק גאוני של סלאח לסנגלי, שסיים בסטייל וכבש את הרביעי. רצף הניצחונות של פאלאס המפתיעה נעצר על ארבעה, והכרטיס לאירופה מתרחק.

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל. GettyImages
כבש שלושער ראשון לזכות השדים האדומים מאז ימי אלכס פרגוסון. מרסיאל/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - שפילד יונייטד 0:3

השדים האדומים נשארו בחיים בכל הנוגע למאבק על המקום הרביעי בתום העונה, לאחר שהביסו ללא תנאי 0:3 את שפילד יונייטד. האורחת קיוותה להקשות יותר על השחקנים של אולה גונאר סולשיאר בידיעה שניצחון באולד טראפורד היה מעלה את שפילד למקום החמישי על חשבון יריבתה, אך נכנעו למופע של אנתוני מרסיאל. הצרפתי כבש שלושער בדקות 7, 44 ו-74, תוך כדי שהוא נהנה משני בישולים של מרכוס ראשפורד, כשאת השער השני בישל ארון וואן-ביסאקה. מדובר בשלושער הראשון שכובש שחקן יונייטד מאז ימי אלכס פרגוסון! השדים האדומים רחוקים כעת שתי נקודות בלבד מצ'לסי הרביעית, שתשחק מחר מול מנצ'סטר סיטי.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - אסטון וילה 1:1
לניוקאסל: דווייט גייל (68) לאסטון וילה: אחמד אלמוחמדי (83)

נוריץ' - אברטון 1:0
לאברטון: מייקל קין (55)

וולבס - בורנמות' 0:1
לוולבס: ראול חימנס (60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully