וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגומדוב על מצבו של אביו: "אני שואל אם הוא מזהה אותי, והוא מבהיר לי שכן"

אביו של אלוף ה-UFC במשקל קל התראיין לתכנית טלוויזיה ברוסיה ושיתף בנוגע לקצב החלמתו של אביו, שסבל בתופעות לוואי קשות לאחר שחלה בקורונה: "התסמינים מהם סבל היו קשים מאוד"

פלייר ברוס לי בקרב MMA/צילום מסך

בווידאו: ברוס לי בקרב MMA

לפני יותר מחודש אושפז עבדולמנאפ נורמגומדוב,57, בבית החולים ברוסיה בעקבות בעיות לב אשר נבעו מהידבקותו בנגיף הקורונה. בנו, אלוף ה-UFC במשקל קל חביב נורמגומדוב, נותר מאז צמוד למיטתו של אביו שעדיין מאופשז בטיפול נמרץ. מצבו של נורמגומדוב האב, שהיה קריטי, השתפר והוא יצא מכלל סכנה, אך עדיין מתקשה לתקשר ומצליח לעשות זאת ברמה בסיסית בלבד.

חביב התראיין אמש (שני) לתכנית טלוויזיה ברוסיה וששיתף מעט במצבו של אביו, שנחשב לאחד ממאמני ה-MMA הבכירים והמוערכים ברוסיה ובעולם, ואף שרה בתרדמת. "המצב שלו עדיין רציני", סיפר חביב. "הוא עדיין בטיפול נמרץ. הקורונה עצמה אמנם כבר מאחוריו, אבל הוירוס פגע לו בכליות ובלב. לא צריך לדאוג מהוירוס עצמו, אבל בהחלט צריך לדאוג מההשלכות הנוספות שלו".

חביב נורמגומדוב ביחד עם אביו, עבדולמנאפ נורמגומדוב. AP
"יש לו את הרופאים הטובים בעולם". חביב נורמגומדוב ביחד עם אביו, עבדולמנאפ/AP

חביב הסביר בפרטי פרטים כיצד הוא מבקר את אביו לעיתים תכופות על מנת לחדש את התקשורת ביניהם. "אני מבקר אותו והוא מזהה אותי, אבל מעבר לכך אין תקשורת כי הוא מחובר למכשירים רפואיים. אני מגיע אליו כל יום, יושב איתו חצי שעה, מחזיק לו את היד. כשאני שואל: 'אבא, אתה מזהה אותי?' הוא דואג להבהיר לי שכן באמצעות תנועה כזו או אחרת". האלוף שעדיין לא נוצח ב-UFC מודע לכך שתהליך ההחלמה של אביו לא יהיה קל: "בסופו של דבר, הכל טוב. יש לו את הרופאים הטובים בעולם. זה יקח זמן, בגלל שהתסמינים מהם הוא סבל היו קשים מאוד, ותקופת ההחלמה תהיה ארוכה וקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully