וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנדה נונס שוקלת פרישה: "השגתי את כל מה שרציתי ב-MMA"

הלוחמת הגדולה בכל הזמנים שהשיגה את ניצחונה ה-11 ברציפות ב-UFC באירוע האחרון, הודתה: "נמצאת בנקודה בקריירה שאני יכולה לפרוש". דיינה ווייט: "היא לא זוכה לתהילה שמגיעה לה בגלל שהיא אישה"

צילום מסך

בווידאו: שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד מוחה נגד הריגתו של ג'ורג' פלויד

מי תהיה היריבה הבאה של אמנדה נונס? את התשובה לשאלה הזו כנראה שאין לאף אחד, כולל לנונס עצמה, אחרי הניצחון האחרון שלה ב-UFC 250 על פלישיה ספנסר במשקל נוצה. "אם אני שוקלת פרישה? בהחלט, אני חושבת שהשגתי את כל מה שרציתי בספורט הזה, וכעת אני יכולה להמשיך את חיי", אמרה הברזילאית, שמחזיקה בחגורות אליפות בשני משקלים שונים ובמאזן של 20 ניצחונות מול ארבעה הפסדים. "אני נמצאת בנקודה בקריירה שלי שבה אני יכולה להודיע על פרישה. בכל מקרה, אני לא מאמינה שאלחם עוד ב-2020, אני רוצה להקדיש את התקופה הקרובה לתינוק החדש שהצטרף אלינו למשפחה".

"למה נונס לא זוכה לתהילה שמגיעה לה? כי היא אישה", אמר נשיא ה-UFC דיינה ווייט. "מגיעה לה שיכירו בה כלוחמת ה-MMA הגדולה בכל הזמנים. אם היא הייתה גבר, זה כבר היה קורה.

אמנדה נונס לוחמת MMA ברזילאית. GettyImages
"השגתי הכול". נונס/GettyImages

נונס נחשבת ללוחמת ה-MMA הטובה בהיסטוריה, אחרי שהשיגה באירוע האחרון את ניצחונה ה-11 ברציפות וה-13 בסך הכול, יותר מכל אישה אחרת בתולדות ארגון ה-UFC. בנוסף היא הפכה לנציגה הראשונה בארגון הלחימה שמצליחה להגן על שתי חגורות אליפות במקביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully