וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינה וייט עונה לביקורות: "מי שבאמת אוהב MMA יצפה בכל הקרבות"

קומישינר ה-UFC ספג ביקורות על כך שהאירוע האחרון של הארגון לא כלל שמות גדולים ורק שלושה שמות גדולים: "אין דבר כזה אירוע חלש"

פלייר נובאק ג׳וקוביץ׳ טניסאי סרבי חוגג ביציעים במהלך טורניר ראווה בבלגרד/צילום מסך

בווידאו: נובאק דג'וקוביץ'

אירוע ה-UFC שנערך הלילה (בין שבת לראשון) גרר לא מעט ביקורות מפי מעריצי MMA שהביעו מחאה על העדר לוחמים מדורגים באירוע. בתקופה האחרונה התבטאו כמה לוחמים בכירים כמו חורחה מסבידאל וג'ון ג'ונס, שהגדיל לעשות והצהיר שיוותר על חגורת האליפות שלו, נגד מדיניות ה-UFC שלא מוכנה לתגמל את הלוחמים בהתאם לרמתם.

וייט, שלא נוהג להשאיר ללא מענה התבטאויות נגדו ונגד ה-UFC, הגיב וטען כי "אין דבר כזה אירוע חלש, ומי שבאמת אוהב MMA יצפה בכל הקרבות". הטענות הגיעו לאחר שבאירוע ה-UFC שנערך בלאס וגאס הופיעו שלושה לוחמים מדורגים בלבד. בקרב המרכזי שנערך בין ג'סיקה איי לסינת'יה קלוויז'ו, שתי הלוחמות היו מדורגות, כמו גם הלוחם במשקל זבוב ג'ורדן אספינוסה.

נשיא ה-UFC, דיינה וייט. GettyImages
מגיב לביקורות. דיינה וייט/GettyImages

כנגד הביקורות, הושמעו לא מעט טענות לפיהן על אף המחסור בכוכבים, האירוע היה מהנה וסיפק לא מעט רגעי שיא. שלושה נוקאאוטים נרשמו הלילה תוך פחות מדקה, בנוסף לשני קרבות שהסתיימו בחניקה.

על אף התגובות של הקומישינר, יהיה מעניין לראות כיצד יתפתחו מערכות היחסים של ה-UFC מול כוכביהם הבכירים. בנוסף לתקריות המתוקשרות בין וייט לג'ון גונס ומסבידאל, לאחרונה הכריז אחד הכוכבים הגדולים בתולדות הארגון, קונור מקרגור, על פרישתו מהענף, זאת על רקע ביטול הקרב שתוכנן בין טוני פרגוסון לאלוף במשקל קל חביב נורמגומדוב בשל משבר הקורונה. זאת למרות הבטחותיו החוזרות ונשנות של וייט כי הקרב יתקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully