וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סידרתם לעצמכם זמן לקיים יחסי מין בחדר שלך, בחדר שלה, אפילו בשירותים"

10.6.2020 / 14:40

נוי דריהן ומאיה מוריס שלחו מכתב לפני תביעה לפייר לוקה בשל יחסיו עם קטי ספיצ'קוב כששימש כמאמן נבחרת ישראל בשייט: "הקשר המיני והאסור ביניכם תוכנן בקפידה כדי להעניק לקטי כרטיס לאולימפיאדה, ארגנת מחנות אימונים בחו"ל כדי שתהיו ביחד, מצאו אתכם בשירותים במסעדה"

תקרית הפודיום של קטי ספיצ'קוב/איגוד השיט

שבעה חודשים וחצי אחרי שנחשף הקשר הרומנטי בין קטי ספיצ'קוב למאמן נבחרת ישראל בשייט פייר לוקה, הגישו היום (רביעי) נוי דריהן ומאיה מוריס, חברותיה של ספיצ'קוב לנבחרת, מכתב התראה לפני נקיטת הליכים נגד המאמן הצרפתי, בו הן דורשות פיצוי של 2 מיליון שקל על הנזק שנגרם להן.

במכתב, שנשלח באמצעות עורכי הדין אמיר רוזנברג ורם גליצה, מאשימות דריהן ומוריס: "גרמת לנו נזק כלכלי ונפשי. הפרת את כל ההוראות כמאמן הלאומי של ישראל, לא עמדת בנורמות האתיות של ערכי הספורט, ניצלת את התמימות שלנו וביצעת מעשים חמורים ולא מוסריים שהובילו לפגיעה בשאר חברות הנבחרת. עד היום, למרות שכבר אינך מאמן את הנבחרת, אתה ממשיך לפעול נגדנו ונגד הנבחרת הישראלית".

הגולשת קטי ספיצ'קוב עם מאמנה פייר לוקה. איגוד השייט, אתר רשמי
פייר לוקה עם קטי ספיצ'קוב/אתר רשמי, איגוד השייט

"במקום לנהוג כמאמן הלאומי כמצופה ממך, לשמור על הבנות ולהנהיג אותן, בחרת במודע להפר את האמון שלהן, לא לייצג אותן, להונות אותן, להתעלל בהן ולנצל את חוסר הפיקוח של איגוד השייט על הנעשה תחת משטר האימונים שלך. במקום לתת דוגמה לספורטאיות שלך, התחלת ב-2019 (ואולי אף קודם) קשר מיני, סודי ואסור עם אחת הגולשות, קטי ספיצ'קוב, שצעירה ממך ב-19 שנים".

"החלטת לשמור על הקשר ביניכם בסוד בידיעה שהוא יסכן את היושר של הנבחרת כולה, ובמהלך 2019 נקטת בפעולות מכוונות לכך שהקשר הזה יוכל להימשך במחנות אימונים הממומנים על ידי איגוד השיט, שאורגנו על ידך ובהם סיפקת אימונים אישיים לספיצ'קוב, בניגוד לחוקי האיגוד ולתכנית האימונים. בשעות הערב של אותם מחנות אימונים שניהם אירגנתם את זמנכם כך שתוכלו לקיים יחסי מין, בחדר שלה, בחדר שלך, ואפילו בשירותים".

עוד בוואלה!

שטיינברג ביקר את "שליחת ספיצ'קוב לטוקיו". האיגוד: לא ננהל ויכוח פומבי

לכתבה המלאה
קטי ספיצ'קוב עם נוי דריהן גולשות ישראליות. איגוד השייט, אתר רשמי
נוי דריהן עם קטי ספיצ'קוב/אתר רשמי, איגוד השייט

"כל המפגשים הללו נשמרו בסוד. לפני תחרות גביע העולם בגארדה שניכם עזבתם אסיפה של הנבחרת במסעדה ומצאו אתכם ביחד באחד מתאי השירותים במסעדה. הקשר המיני והאסור ביניכם תוכנן בקפידה עד לאליפות העולם באיטליה, כדי להכין את הקרקע לזכייתה של ספיצ'קוב במדליית כסף, ולהעניק לה את הכרטיס הישראלי לאולימפיאדת טוקיו תוך מתן עדיפות ברורה על פני חברותיה לנבחרת, ולא בחלת באמצעים כדי להשיג את מטרתך כדי לקדם אותה על חשבון סיכוייה של נוי דריהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully