וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: דייגו מראדונה נתפס כשהוא מפשיל את מכנסיו בזמן ריקוד

בסרטון שהפך ויראלי דווקא ביום השנה למשחק בין ארגנטינה לבין אנגליה ממקסיקו 86, נראה גדול כדורגלני ארגנטינה בצורה מבישה בזמן ריקוד עם זוגתו לשעבר

אל שדייל ביטישאבו שחקן פריז סן ז'רמן פלייר/צילום מסך

בווידאו: אל שדייל ביטישאבו שחקן פריז סן ז'רמן

סרטון ויראלי בו נראה דייגו ארמאנדו מראדונה כשהוא מפשיל את מכנסיו במהלך ריקוד עם בת זוגו לשעבר ורוניקה אוחדה, עד כדי חשיפת ישבנו התפרסם אמש (שני) ברשתות החברתיות. מי שנחשב לגדול כדורגלני תבל מאז ומעולם נראה רע מאוד בסרטון, כשגופו מתנדנד כשתוך כדי הריקוד הפשיל מראדונה את מכנסיו כשישבנו מופנה לכיוון המצלמה, בעוד הוא נצמד לאוחדה, למבוכת כל הנוכחים.

באופן אירוני, הסרטון הפך ויראלי דווקא ב-22 ביוני, הלא הוא יום השנה למשחקו המפורסם של מי שנחשב לגדול הכדורגלנים מאז ומעולם במונדיאל 86 מול אנגליה. באותו משחק כבש מראדונה את השער שזכה לכינוי "יד האלוהים" בנוסף לשער השני, במהלכו חלף על פני ארבעה שחקני נבחרת אנגליה, ולאחר מכן גם על פני השוער פיטר שילטון, בדרך לשער שנבחר בשנת 2002 על ידי פיפ"א כ-"שער המאה".

מראדונה, בן 59, מאמן את חימנסיה לה פלטה מהליגה הארגנטינאית, האריך לאחרונה את חוזהו במועדון בעונה נוספת, זאת לאחר שהקבוצה הבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה בעקבות הקפאת ההורדות בשל משבר הקורונה. למעשה תהיה זו הקדנציה הארוכה ביותר של מראדונה כמאמן בארצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully