וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של דילטה לאוטה: השוד, התמונות האינטימיות והאיבה ברשתות

9.6.2020 / 14:06

השדרנית האיטלקייה נהנית מפופולריות עצומה, אבל דווקא אחרי שנחשף שדירתה נפרצה ונגנבו ממנה 150 אלף יורו, היא ספגה מתקפה ממעריציה

TWITTER

דילטה לאוטה, שדרית הקווים האיטלקייה המפורסמת, שבה בסוף השבוע לביתה מבילוי וגילתה שהדירה שלה במילאנו נשדדה, ומביתה נגנבו חפצים ששוויים מוערך בלמעלה מ-150 אלף יורו. לאוטה שהתה במסעדה בזמן השוד ולא הייתה בדירה, וכשחזרה מצאה כי הפורצים לקחו תכשיטים יקרי ערך, שעונים וכסף מזומן. על פי הדיווחים באיטליה, מביתה נגנבו "שמונה שעונים, חלקם שעוני רולקס, ותכשיטים רבים".

השדרית עצמה, שיש לה 6.6 מיליון עוקבים באינסטגרם ופופולריות שמתבטאת גם בחסויות רבות והכנסות לא קטנות, אמרה על הפריצה ש"זה היה פשוט נוראי, אני לא מאחלת את זה לאף אחד". ההערכה היא שמדובר בכנופיה ושהגנבים עקבו אחריה וביררו מתי היא יוצאת מהבית, כי הפריצה נעשתה בשעת לילה מאוחרת, בבניין עם שומר בכניסה.

עוד בוואלה!

כך הגיבה מגישת הספורט האיטלקייה לאוהדים שדרשו שתתפשט

לכתבה המלאה

זו הייתה תקרית לא נעימה נוספת עבורה, אחרי שלפני מספר חודשים היא גילתה שנעשתה פריצה לטלפון הפרטי שלה, וברשת הופצו תמונות שלה בעירום. כמו כן במהלך הקורונה היא סיפרה כמה קשה לה, דיווחה איך היא מזועזעת "לשמוע סירנות כל הזמן ברחוב", ולאחרונה היא סיפרה כמה היא "מתגעגעת לכדורגל, לתחושות, לרגש, לעבודה שלי".

אבל הבעיות שלה לא הרשימו את מעריציה, ולמעשה נמשכו אחרי השוד, כשראתה את התגובות ברשתות החברתיות לעובדה שהיו לה בבית תכשיטים, שעונים ומזומנים בשווי כל כך גדול של 150 אלף יורו, וכל זה במגדל דירות יוקרתי במילאנו. "זה מה שמגיע למושחתים", נכתב לה, בתגובה שסימלה את התחושות של רבים מעריציה, "הביטוח יחזיר הכל... אנחנו ממש מרחמים עלייך".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully