וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר כמעט תקף פיזית את דורה: "הוא לא שווה התייחסות"

מאמן הפועל אשקלון זעם כשעמיתו מהפועל עפולה הגיע ללחוץ את ידו אחרי ההפסד 5:4, דורה: "מאמן שמדבר ככה לא שווה התייחסות"

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-0:0 של קבוצתו מול עירוני קרית שמונה, פלייר/דוברות הפועל כפר סבא

אירוע מכוער מאוד נרשם הערב (שני) בתום ה-4:5 של הפועל עפולה מול הפועל אשקלון בליגה הלאומית. שלומי דורה, מאמן עפולה שחזרה מ-4:2 בדקה ה-75, הגיע אל כיוונו של עמיתו מאשקלון מוטי איוניר על מנת ללחוץ את ידו. איוניר העצבני הרחיק אותו וניסה לתקוף אותו בצורה אלימה כשרק כמה אנשים בין השניים מנעו מכך לקרות. גם לאחר מכן איוניר סירב ללחוץ את ידו של דורה והתעלם ממנו.

מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תקרית מיותרת לחלוטין. איוניר/ברני ארדוב

מוטי איוניר אמר אחרי המשחק, שקירב מאוד את הקבוצה שלו לליגה א': "אין מה להגיד, האירועים של המשחק והתוצאה אומרים הכול. כשאתה מוביל 2:4 ויכול לעשות 2:5 ו-2:6 ואתה לא עושה, בסוף משלמים מחיר. אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. אתה לא באמת חושב שאני יכול לנתח עכשיו את מה שקרה. לאור הניסיון שלי עם הקבוצה הזו במהלך העונה, ובעיקר בפלייאוף התחתון, אני חושב שכל דבר בלתי צפוי יכול לקרות לנו. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו במצב שהגענו אליו. היינו צריכים לנצח את הפועל פתח תקוה, היינו צריכים לנצח את נוף הגליל ואיבדנו יתרון. הוצאנו נקודה בעכו שהייתה טובה והיום המשחק היה בידיים שלנו והפסדנו.

"יש כל מיני דברים שאירעו במהלך העונה, בכל מה שקשור לשיפוט, אבל זה לא המקום להתעסק בזה. כל עוד מעשית אשקלון לא ירדה, לא נרים ידיים ונודיע שירדנו. אבל לאור התוצאות האחרונות ובטח לאור מה שקרה פה היום, להיות אופטימי זה לא קל".

על שלומי דורה אמר איוניר בכעס: "הוא לא שווה אפילו את ההתייחסות", ועזב את עמדת הריאיונות.

דורה הגיב ואמר: "מאמן שלא רוצה ללחוץ יד לא שווה התייחסות. היה משחק מטורף שהיה יכול להיגמר 3:6 להם נגמר 4:5 לנו. שתי הקבוצות שיחקו פתוח על כל הקופה. ידענו שההפסד של לוד מקרב אותנו למבחנים. מה אני אגיד לך? קיבלנו מכת חשמל, נמשיך הלאה ונקווה לנס. כמי שנמצא לא מעט בכדורגל, היום אני חוגג 47, כשפרדו החמיץ ידענו שאם נכבוש אולי נצליח להשוות. לנצח 4:5 לא חלמתי. אבל כשעשינו 4:4 דחפתי את השחקנים קדימה כי ידעתי שזה יהפוך למשחק פינג פונג. אני שמח שהשער נפל לצד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully