וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סכנין ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה, ראשון לציון - קטמון 0:0

אוסמה חלאיילה העלה את האדומים ליתרון בפתח תקוה עם נגיחה יפה (56) וסידר לאדומים ניצחון יקר ופער של שתי נקודות מראשון לציון. בתחתית: עפולה חזרה מ-4:2 ל-4:5 מטורף באשקלון, אחי נצרת - לוד 2:4

מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
איבד את הראש בסיום. איוניר/יוסי ציפקיס

המחזור ה-34 בליגה הלאומית ננעל היום (שני) עם דרמות ענקיות. נתחיל מהצמרת: בני סכנין ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה בחוץ וניצלה את ה-0:0 של הפועל ראשון לציון נגד הפועל קטמון כדי לפתוח פער של שתי נקודות מהכתומים לפני המפגש בין השתיים ביום חמישי.

הדרמות הגדולות יותר היו בתחתית: הפועל עפולה הצליחה לחזור מפיגור 4:2 עד הדקה ה-74 ל-4:5 מטורף מול הפועל אשקלון. בסיום המשחק אירעה תקרית מכוערת: מאמן עפולה שלומי דורה הגיע ללחוץ את ידו של מאמן היריבה, מוטי איוניר, שהרחיק אותו מעליו וניסה לתקוף אותו כשרק התערבות של אנשים שהיו בסביבה מנעו אולי אלימות פיזית. אפשר בהחלט להבין את התסכול של איוניר, אבל אין שום הצדקה לאלימות. במשחק חשוב נוסף בתחתית אחי נצרת ניצחה 2:4 את בני לוד.

פלייאוף עליון

דודי טויטו שחקן מכבי פתח תקוה לפני עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. דני מרון
ניצחון ענק לסכנין. ג'אבר מול טויטו/דני מרון

מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:0

מי היה מאמין? הקבוצה של אלדד שביט, שנראתה בשלבים רבים של העונה כמי שעלולה להסתבך עוד במאבקי תחתית, פתאום במקום השני עם 60 נקודות, שתיים יותר מהפועל ראשון לציון שמעדה. סכנין הפתיעה את מכבי פתח תקוה, שהבטיחה את העלייה שלה כבר במחזור הקודם, ועכשיו היא תלויה רק בעצמה בשלושת המשחקים שנותרו כשהראשון יהיה מול לא אחרת מאשר ראשון לציון. אפילו תיקו במשחק הזה יהיה טוב לסכנין. האורחת כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-56: איהאב גנאים הגביה מימין, אוסמה חלאיילה נגח נהדר לפינה את ה-0:1.

עוד בוואלה!

ככה עושים רימייק: העלייה של מכבי פתח תקוה מבטיחה יותר מהקודמת

לכתבה המלאה

הפועל ראשון לציון - הפועל קטמון 0:0

הכתומים שמטו שתי נקודות יקרות מאוד והמשיכו ביכולת המאכזבת שמאפיינת אותם מאז החזרה מהפסקת הקורונה הארוכה. במצב הנוכחי, שחקניו של עומר פרץ רחוקים שתי נקודות מבני סכנין השנייה וביום חמישי יש להם משחק על עונה שלמה מול אותה סכנין. הפסד שם, וראשון לציון תראה את ליגת העל רק בטלוויזיה בעונה הבאה.

משחקים נוספים:

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 2:1
לרמת השרון: אליאור משעלי (62), לרמת גן: אוהד רבינוביץ' (31), ירדן אבוחצירה (77)

מ.ס. כפר קאסם - בית"ר תל אביב בת ים 1:4
לכפר קאסם: סמח מרעב (35), עדן שרם (39), ירדן כהן (66), מור פדידה (72), לבית"ר תל אביב בת ים: אמיר ברקוביץ' (93)

פלייאוף תחתון

מאמן בני לוד ראובן עטר. דני מרון
הפסד כואב. ראובן עטר/דני מרון

מכבי אחי נצרת - בני לוד 2:4

הקבוצה של ניר ברקוביץ' הצליחה לעמוד בלחץ והשיגה ניצחון שמקרב אותה כמעט בוודאות לעונה נוספת בליגה הלאומית, בעוד ראובן עטר הסתבך בגדול ובני לוד שלו רחוקה עכשיו כבר ארבע נקודות מהמקום ה-13 שמוביל להישארות. כרגע, קשה לראות תסריט אחר פרט למבחנים עבור לוד. יובל שבתאי, שנמצא בכושר טוב לאחרונה, כבש ראשון עם כדור חופשי נהדר מ-22 מטר לחיבורים וקבע 0:1 לאחי נצרת בדקה השביעית. האורחת איזנה בדקה ה-48 עם נגיחה של ויקטור מרעי מקרוב אחרי שרם שטראוס היסס ביציאה, וזה 1:1. הקבוצה של ניר ברקוביץ' חזרה להוליך בדקה ה-54: שבתאי נגח מצוין, השוער אסף רז רק הדף ורותם חטואל בעט מקרוב פנימה את ה-1:2. רם שטראוס ביצע עוד שגיאה חמורה ובדקה ה-59 ספג אחרי בעיטה של בן בן יאיר מרחוק, 2:2. אחי נצרת כבשה את השלישי בדקה ה-76 אחרי יציאה רעה של אסף רז ונגיחה מקרוב של חטואל, 2:3. מוחמד חטיב הוסיף עוד אחד בתום מהלך אישי בדקה ה-87 וזה 2:4 לאחי נצרת.

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
ניצחון ענק עבור דורה/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - הפועל עפולה 5:4

כזה משחק לא רואים בכל יום ואפילו לא בכל עונה, אבל צריך גם לשים את הדברים בפרופורציה: שוער הפועל אשקלון אופק עברי הצעיר, שהוא השוער המחליף של הקבוצה, עלה לדרומיים בשלושה שערים לפחות עם טעויות שלא מתאימות לרמה הזו. אשקלון שמטה יתרון 2:4 בו החזיקה עד הדקה ה-74 והיא בדרך הבטוחה לליגה א' כשכרגע הפער בינה לבין בני לוד במקום שמוביל למבחנים עומד על שש נקודות, גם עפולה במצב קשה מאוד למרות הניצחון ויש לה נקודה אחת יותר מאשקלון. העצבים של מוטי איוניר, שתקף בסיום את שלומי דורה, מובנים בשל המצב והעובדה שהקבוצה שלו כנראה ירדה היום, אבל שוב: אין מקום לאלימות.

המארחת עלתה ליתרון בדקה השישית: דור מוסקוביץ' נשלח לעומק, הצליח להעביר מסירת רוחב וז'וליו סזאר המשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. עפולה איזנה בדקה ה-12 אחרי שהכדור פגע בלוטם זינו והגיע אל דודו ביטון, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1. אשקלון חזרה להוביל בדקה ה-19 והפעם מוסקוביץ' הוא הכובש אחרי שגבר על שומר מנומנם ושוער חולמני ובעט פנימה את ה-1:2. דודו ביטון השלים צמד בדקה ה-23 אחרי שנשלח לעומק, ראה שהשוער לא סוגר את הפינה הקרובה ובעט פס שקבע 2:2. אשקלון שוב עלתה ליתרון בדקה ה-51 אחרי שעוזיאל פרדו טייל בתוך הרחבה ומסר למוסקוביץ', שבעט מול שער ריק פנימה את ה-2:3. אשקלון כבשה את הרביעי בדקה ה-64 אחרי עוד בישול של מוסקוביץ' ודחיקה מקרוב של לידור נקשרי וזה 2:4. עפולה צימקה בדקה ה-74 ודודו ביטון השלים שלושער עם נגיחה אחרי הגבהה של קווין ריינשטיין וחולמנות נוספת של שוער אשקלון. עפולה איזנה בדקה ה-84 אחרי שערן אזרד הגביה לרחבה, השוער אופק עברי פשוט אפשר לכדור לעבור מעליו וזה 4:4. בדקה ה-96 מצאה עפולה את שער הניצחון כשליאל כהן נשאר לבד ברחבה, עברי איחר ביציאה וזה 4:5 מטורף.

משחקים נוספים:

הפועל פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 2:1
להפועל פתח תקוה: עמית מזרחי (52), לנוף הגליל: יעקב אבבה (עצמי, 26), עידן גולן (71).

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 0:1
לאום אל פאחם: מוחמד כליבאת (3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully