וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה כמו שחקן NBA", "מהאתלטים הבולטים בדראפט": דני אבדיה ממשיך לסחוט מחמאות

כוכב מכבי תל אביב הבריק בניצחון על אשדוד וזכה לשבחים רבים, מליטא ועד פורטוגל. כתב ESPN: "הראה ניצוצות". כתב בליצ'ר ריפורט: "היכולות הפיזיות שלו מרשימות"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בווידאו: אולם הדרייב אין עובר חיטוי

23 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ושיא קריירה במדד עם 36 נקודות. כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב, דני אבדיה, רקד אמש (ראשון) במשך 24 דקות על הפרקט מול מכבי אשדוד, אל מול עיניהם של אנשי מקצוע רבים, סקאוטים וחובבי כדורסל, שמחכים בקוצר רוח לדראפט ה-NBA שאמור להיערך באוקטובר, שם אבדיה צפוי להיבחר בעשירייה הראשונה.
"אבדיה נראה כמו שחקן NBA, הוא הוליך את מכבי תל אביב לניצחון גדול", נכתב בליטא. "בזמן שאנו ממתינים ל-NBA, אבדיה מראה ניצוצות בליגה הישראלית", הוסיפו בפורטוגל. "הוא עדיין לא ממש מוכר, אבל הוא אחד האתלטים הבולטים שיהיו בדראפט הקרוב".

"דני הראה ניצוצות מיכולת ניהול המשחק שלו ומהמהירות שלו במגרש בטוח", אמר העיתונאי מייק שמיץ מ-ESPN. "בנוסף, הוא הציג יכולות פוסט מרשימות ועבודה טובה מאוד בפיק אנד רול".

"אבדיה סיפק משחק ענק עבור מכבי תל אביב", צייץ סם וסיני מה"אתלטיק". "אמנם היריבה שמולה שיחק היא הקבוצה החלשה בישראל, אבל עדיין, הוא היה מצוין. התרשמתי מאוד שהוא סיים עם 7 מ-8 מקו העונשין". "היה נראה שהכול הולך בצורה קלה עבור אבדיה", הוסיף ג'ונתן וסרמן מ"בליצ'ר ריפורט". "התרשמתי מאוד מהיכולת הפיזית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully