וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה 78:84 על מכבי ראשון לציון

עידן זלמנסון ונמרוד לוי עלו טוב מהספסל אצל מחזיקת הגביע, שברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי. למרות ניסיון קאמבק של ראשון בסיום, רשמה ירושלים ניצחון במחזור החזרה של ליגת העל

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דב הליקמן
חוזרים לעניינים. ג'יימס פלדין/דב הליקמן

הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון שבו הערב (ראשון) לפרקט לראשונה לאחר תקופה של 103 ימים של פגרה בשל משבר הקורונה. השחקנים של עודד קטש הוליכו מהפתיחה, ועל אף שהאורחים נותרו צמודים במהלך המחצית הראשונה, ברבע השלישי ברחו הירושלמים ליתרון דו ספרתי ורשמו ניצחון 78:84. ראשון לציון הלחיצה מעט את המארחת בדקת המשחק האחרונה במהלכה ביצעה ריצת 0:11, אך שחקני ירושלים שמרו על קור רוח מהקו וחגגו ניצחון בסיום.

עידן זלמנסון (14) עלה טוב מהספסל של עודד קטש והוליך חמישה קלעים בספרות כפולות. ג'ון הולנד וסולימן בריימו היו נהדרים אף הם בשורות המקומיים. בראשון לציון ערך הסנטר זאק הנקינס הופעת בכורה סבירה, אך הכתומים קיבלו משחק בינוני מדיאנג'לו הריסון ודריל מונרו, כשגם עוז בלייזר ואדם אריאל לא היו במיטבם. ביום רביעי ייפגשו שוב שתי הקבוצות למחזור הפתיחה של הבית העליון.

קלעו להפועל ירושלים: עידן זלמנסון (8 ריבאונדים) וג'ון הולנד 14 נקודות כ"א, ג'יימס פלדין 13 ו-6 ריב', סולימאן בריימו 12 ו-6 ריב', נמרוד לוי 10 ו-7 ריב', עמנואל טרי 6 ו-8 ריב', דוידאס סירווידיס ותמיר בלאט (11 אס', 0 מ-7 מהשדה) 4 כ"א

קלעו למכבי ראשון לציון: דיאנג'לו הריסון 17 נקודות, אלכס המילטון 12 ו-5 אס', זאק הנקינס 11, דריל מונרו 10, 7 ריב' ו-5 אס', עוז בלייזר 9 ו-5 ריב', נועם דוברת 7, אדם אריאל 6, נירוד טישמן 4, נועם אביבי 2

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו מול שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו. דב הליקמן
ראשון לציון הלחיצה מעט את ירושלים בסיום. דריל מונרו מול סולימאן בריימו/דב הליקמן

מהלך המשחק

רבע 1:

עמנואל טרי קלע נקודות ראשונות בצבע עבור ירושלים, בעוד הכתומים הלכו בפתיחה לשחקן הרכש החדש זאק הנקינס שקלע נקודות בכורה בליגת העל. עידן זלמנסון ונמרוד לוי עלו טוב מהספסל של קטש וסייעו למקומיים לברוח ליתרון של 8 נקודות, אך שלשה של אלכס המילטון בסיום הרבע הראשון הורידו את שתי להפסקה בין הרבעים ביתרון ירושלמי, 22:25.

רבע 2:

אדם אריאל צלף מעבר לקשת בפתיחת הרבע השני וסגר ריצת 0:8 כתומה. ג'ון הולנד ענה עם חמש נקודות רצופות והפועל ירושלים עלתה ל-25:31. אלכס המילטון חימם את היד וקבע 31:31, מה שגרם לעודד קטש להזעיק פסק זמן. דוידאס סירווידיס עלה לדקות בכורה בליגה, בעוד אצל הכתומים עלה נועם אביבי לדקות בכורה בליגת העל. במחצית יתרון מינימלי למקומיים, 38:40.

אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון. דב הליקמן
התחמם ברבע השני, אך הכתומים רשמו הפסד. אלכס המילטון/דב הליקמן

רבע 3:

הפועל ירושלים פתחה חזק את הרבע השלישי, השלימה ריצת 0:11 משלהי המחצית הראשונה ועלתה ל-38:49. אדם אריאל ונועם דוברת לא אמרו נואש וסייעו לכתומים להוריד את ההפרש למינוס חמש. ירושלים העלתה הילוך בהגנה ובהובלת ג'ון הולנד ובריימו חזרה שוב ליתרון דו ספרתי. שלשה של דיאנג'לו הריסון מהחצי בסיום הרבע הורידה את שתי הקבוצות ביתרון 52:63 לזכות ירושלים.

רבע 4:

עידן זלמנסון המשיך להיראות טוב והעלה את מאזנו האישי ל-14 נקודות. נמרוד טישמן לא ויתר והוריד ל-70:61 בעזרת שלשה. ירושלים כבר ברחה ל-65:81 לקראת הסיום, אך הכתומים ענו בריצת 0:11 שהלחיצה מעט את המקומיים. לצערה של ראשון לציון לא נותר לה מספיק זמן על השעון כדי להשלים את הקאמבק ובסיום 78:84 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully