וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר: "מאמין שמשחק ההגנה ייתן לי את הכרטיס לליגה של הגדולים"

גארד הפועל תל אביב התראיין ל-ESPN לקראת דראפט ה-NBA: "פטריק בברלי? האנרגיות שלו מדהימות. דני אבדיה כל כך טוב, שהוא משפיע על המשחק בהמון דרכים"

צילום: יותם רונן עריכה: ניר חן

בווידאו: רז אדם שחקן הפועל תל אביב

חובבי הספורט בישראל מחכים בקוצר לאוקטובר, אז ייערך דראפט ה-NBA, כדי לראות באיזה מקום ייבחר כוכב מכבי תל אביב, דני אבדיה, שצפוי להילקח באחד מעשרת המקומות הראשונים. אלא שמלבד אבדיה, ישראלי נוסף יחכה לראות את שמו במהלך הלילה המרגש - ים מדר, רכז הפועל תל אביב בן ה-19. רגע לפני הדראפט, דיבר מדר עם כתב ESPN, מייק שמיץ, על חלום ה-NBA, סגנון המשחק שלו, הדאנק המרהיב במשחק האחרון וכמובן גם על אבדיה.

"אין ספק, זה בהחלט היה הדאנק הכי מרשים בקריירה שלי", התייחס מדר להטבעה המרשימה שרשם במשחק האחרון של קבוצתו הפועל תל אביב. "איך אני מגדיר את עצמי? אני חושב שאני קודם כל פליימייקר, שיוצר עבור אחרים ומכניס אותם למשחק. אפשר לומר שאני שחקן התקפי והגנתי שיוצר מצבים ומהווה איום על היריב".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
מדר מפרגן. אבדיה/דני מרון

"אני חושב שמה שיקנה לי את הכרטיס לליגה של הגדולים הוא משחק ההגנה", הוסיף הרכז, שזכה להשוואה לפטריק בברלי מלוס אנג'לס קליפרס: "הוא שחקן שמפריע ליריבים שלו. הוא מחכה לשחקנים כמו לברון ג'יימס וג'יימס הארדן והוא באמת רוצה להתמודד איתם. האנרגיות שלו מדהימות".

לסיום, נשאל מדר על אבדיה: "הוא משפיע על המשחק בהמון דרכים כי הוא פשוט כל כך טוב, ב-NBA יזכו לשחקן הגנתי והתקפי שיכול להשפיע על המשחק בדרכים שונות ומגוונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully