וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו צפוי לעמוד לוועדת משמעת, שחקנים בהפועל תל אביב על העימות בסיום: "יש לקנדיל מזל שהוא התעכב"

21.6.2020 / 7:13

הקשר ירד לחדרי ההלבשה לפני שריקת הסיום, במועדון טוענים שמדובר בהחלטה מקצועית. דגני זעם: "לקלל אישה וילדים? בזה לא נתקלתי בכדורגל". בקבוצה רוצים להתחזק בארבעה-חמישה שחקנים בעונה הבאה

אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה לפני הדרבי, פלייר/מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לבלומפילד

עיקרי הדברים

- בהפועל תל אביב רוצים להתחזק בארבעה-חמישה שחקני רכש בעונה הבאה
- אכזבה לאחר ההפסד בדרבי: "כבר כמעט ואין שחקנים מנוסים על המגרש, זאת נראית קבוצת נוער מחוזקת"
- מאור בוזגלו שירד לחדר ההלבשה לפני שריקת הסיום צפוי לעמוד לוועדת משמעת
- שחקנים בקבוצה על התקרית בין אוראל דגני למאור קנדיל: "היה לקנדיל מזל שהוא התעכב על הדשא כמה דקות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רז שלמה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"נראית כמו קבוצת נוער מחוזקת". שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים בסיום/דני מרון

בהפועל תל אביב מתחילים להפנים שעם כל הכבוד ל"מהפכה הצעירה", ללא ארבעה-חמישה שחקני רכש משמעותיים הקבוצה תתקשה להתרומם גם בעונה הבאה. האופוריה סביב שילוב הצעירים בתחילת הפלייאוף הסתיימה ואם התקציב לא יאפשר חיזוק משמעותי בעונה הבאה, משה סיני אם ימשיך) וניר קלינגר יתקשו למצוא פתרונות.

גם לאחר ההפסד 2:0 למכבי תל אביב בדרבי אמרו במועדון: "כבר כמעט ואין שחקנים מנוסים על המגרש, זאת נראית קבוצת נוער מחוזקת. זה טוב שיש צעירים תוצרת בית, אבל אם לא יהיו מספיק שחקנים מנוסים ודומיננטיים שיובילו הם יקרסו ויילכו אחורה". במחצית אמר ניר קלינגר לשחקניו: "זה לא עוד משחק, זה דרבי, עם עוד קצת מאמץ וריכוז אתם גם יכולים להביא את הניצחון הזה, אתם יודעים מה זה יעשה לכולם כאן".

מי שירד לפני הסיום לחדר ההלבשה הוא מאור בוזגלו שלא נכנס אפילו כמחליף וצפוי לעמוד לוועדת משמעת. קלינגר והנהלת המועדון התעקשו כי מדובר בהחלטה מקצועית, אך העובדה כי בוזגלו הוא אחד משלושת המשתכרים הבכירים במועדון (יחד עם אוראל דגני ועומרי אלטמן) ולאחר השיחות הסגורות בהנהלה על פרידה אפשרית מהקשר בתום העונה, בעיקר לאחר הדם הרע שעבר בין הצדדים בתקופת הקיצוצים, קשה היה שלא לתהות אם זאת לא הוראה מלמעלה.

שחקן הפועל תל אביב, אוראל דגני עם שחקן מכבי תל אביב שחר פיבן. דני מרון
היה עצבני מאוד. דגני בסיום הדרבי/דני מרון

בנוגע לדגני והעימות עם קנדיל. הבלם לא הכחיש שהמתין לקנדיל בסיום, ושחקנים סיפרו שלא ראו אותו עצבני בצורה הזאת כבר המון זמן. לאורך המשחק שחקנים ניסו להרגיע את דגני ואמרו לו על קנדיל "אל תתייחס אליו, ככה הוא מתנהג, הוא אוהב לשגע שחקנים", אבל דגני לא נרגע ובסיום אמר ליד חדרי ההלבשה: "אפשר לדבר תוך כדי משחק, אבל לא לרדת לרמה של אישה וילדים, בזה לא נתקלתי בכדורגל". שחקנים בהפועל תל אביב הוסיפו: "היה לקנדיל מזל שהוא התעכב על הדשא כמה דקות".

בקבוצה יחלו בקרוב בשיחות עם השחקנים על מתווה הקיצוצים לקראת העונה הבאה. במועדון לא מתכוונים ללחוץ על השחקנים לחתום במיידית אך מבחינתם יהיה דד ליין שלאחריו אין דרך חזרה. הקיצוצים תלויים כמובן בשאלה אם הכדורגל יחזור עם קהל ובאיזה מתכונת, אך כבר עתה ברור כי מדובר בנושא מורכב שייקח זמן לקבל תשובות עליו, במיוחד לאור העליה בתחלואה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully