וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "קרית שמונה תישאר בליגה, לא יעזור לאף אחד"

מאמן עירוני קרית שמונה בטוח שלשחקניו יש מה שצריך על מנת להישאר בליגה למרות משחק ההתקפה האנמי שהציגו במהלך ה-0:0 מול הפועל כפר סבא. עמיר תורג'מן: "חשוב ששמרנו על שער נקי"

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-0:0 של קבוצתו מול עירוני קרית שמונה, פלייר/דוברות הפועל כפר סבא

בווידאו: עמיר תורג'מן לאחר ה-0:0 בין הפועל כפר סבא לבין עירוני קרית שמונה

חלוקת הנקודות הערב (שבת) באיצטדיון המושבה לאחר ה-0:0 בין הפועל כפר סבא ועירוני קרית שמונה התקבלה בשוויון נפש על ידי אנשי שתי הקבוצות. הירוקים רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ספיגה, בעוד עירוני קרית שמונה נותרה תלויה בעצמה בכל הקשור למאבקי הירידה, על אף שיתרונה על סקציה נס ציונה שבקו האדום עומד על נקודה בודדת.

עמיר תורג'מן: "לא היינו מספיק טובים, לא הנענו מספיק נכון את הכדור. חשוב ששמרנו על שער נקי, חשוב שלקחנו עוד נקודה אבל צריך לעשות את העבודה גם בחלק הקדמי. אני יוצא עם תחושות מעורבות, כי שוב לא ספגנו אבל אנחנו צריכים להיות יעילים בחלק הקדמי. אני יודע שיש לנו שחקנים טובים בחלק הקדמי, אבל במאני טיים צריך להביא את הסחורה".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"קיבלנו החלטות בצורה לא מספיק טובה". קובי רפואה/ברני ארדוב

על המשחק הבא מול אשדוד: "אשדוד קבוצה טובה שהבטיחה את ההישארות. אנחנו צריכים להמשיך לשמור על שער נקי, אני גאה בשחקנים על כך, אבל צריך להמשיך לשים דגש על החלק הקדמי".

קובי רפואה: "כמובן שרצינו לנצח את המשחק, אבל אני לא חושב שאנחנו חוזרים אחורה - הוצאנו שלוש נקודות משבע האחרונות. קבלת ההחלטות שלנו היום הייתה לא טובה. כל עוד הדברים תלויים בנו הכל בסדר. שלטנו במשחק, חבל שקיבלנו החלטות בצורה לא מספיק טובה. ממשיכים קדימה. אני לא חושב שאנחנו סובלים מחולשה בחלק הקדמי. נשפר את הדברים שצריך ונרים את השחקנים. נשארו לנו שלושה משחקים שהם כמו גמר גביע העולם. כל עוד אני פה, וכל עוד אני מאמן כדורגל יש לי את כל הכוחות והרבה אנרגיות. לחץ זה חלק מהמשחק וצריך לדעת להתמודד איתו. אני פה וקרית שמונה תישאר בליגה, לא יעזור לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully