וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור זדה: "מאמין שנלך עד הסוף", לחמן: "יש תשוקה לכדורגל"

מאמן סקציה נס ציונה היה מאושר בסיום ה-1:2 הדרמטי של קבוצתו על הפועל רעננה והחמיא לשחקניו: "השחקנים מאוד נחושים". אייל לחמן: "אני בכושר שיא, אז רצתי על הקווים"

אתר רשמי

בווידאו: דור פרץ לקראת משחקה הבא של מכבי תל אביב

לא מעט חיוכים נרשמו על כר הדשא באיצטדיון רמת גן לאחר שסקציה נס ציונה גברה הערב (חמישי) 1:2 על הפועל רעננה. השחקנים של ליאור זדה כבר צעדו ביתרון 0:1 עד הדקה ה-87, אז ספגו שער שוויון אכזרי, אך ידעו להשיג את שער הניצחון מרגלי דור כוכב ששמר את הכתומים בחיים בכל הקשור למאבק ההישארות בליגת העל.

מאמן סקציה נס ציונה ליאור זדה היה מאושר בסיום: "זה היה קשה, אבל הרגשתי לפני המשחק שיהיה קשה. זו הייתה הפעם הראשונה העונה שהגענו למשחק כפייבוריטים ברורים בעוד רעננה באה משוחררת. בנוסף, יש גם את העייפות שממש הרגשנו אותה היום. עכשיו יש לנו את בני יהודה. אני תמיד מאמין, אם נמשיך לשחק את הכדורגל ונדע לאזן בין הגנה להתקפה ואני מאמין שנלך עד הסוף".

על בעיות המשמעת: "לא היו קבוצה שלא היו בה בעיות משמעת השנה. טיפלנו בזה, אנחנו רוצים להתרכז רק במה שצריך. לא נפגעתי מהאמירה של דור גלילי, הוא בחור חיובי. השחקנים מאוד נחושים ומאוד רוצים להישאר בליגה". על העונה הבאה: "יש לי חוזה לעוד עונה בנס ציונה, נקלטתי פה מהר וטוב לי פה, אני אשמח להישאר אבל גם אם לא אני גאה במועדון הזה".

מאמן הפועל רעננה אייל לחמן. דני מרון
"באופן טבעי קיוויתי שרצף ההפסדים שלי ייגמר". אייל לחמן/דני מרון
שחקן סקציה נס ציונה דור כוכב עם רז נחמיאס. דני מרון
מאמין בחבריו לקבוצה. דור כוכב חוגג עם רז נחמיאס/דני מרון
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. דני מרון
נס ציונה עדיין בחיים/דני מרון
נועם כהן שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
נועם כהן חוגג/דני מרון

כובש שער הניצחון דור כוכב: "נפל הלב לכולם, קיבלנו שער שוויון בדקה מאוד מאוחרת. לא היה משחק גדול שלנו אבל אני שמח שידענו לשמור על קור רוח ולנצח את המשחק. הייתה לי החמצה מאכזבת, אבל ידעתי שאם יהיה לי עוד מצב אני אכבוש - ואני שמח. כל משחק כרגע הוא על החיים, בפאן הספורטיבי. אנחנו באים למשחק כדי לתת הכל. היה לנו משחק פחות טוב היום, אבל לקחנו את שלוש הנקודות החשובות. אני אופטימי מאוד. יש פה חבר'ה טובים, חבר'ה רעבים שמבינים את גודל המעמד. אני מאמין גדול בקבוצה".

אייל לחמן: "באופן טבעי קיוויתי שרצף ההפסדים שלי ייגמר, הרעדתי את הבטון מהספסל עם הצעקות כדי שזה באמת יקרה, אבל זה לא קרה. שני הבלמים שלנו עשו עבודה טובה, אבל איבדנו יותר מידי כדורים. פרט לרבע שעה במהלך המחצית השנייה שנראינו שערוריה הקבוצה מנסה לשחק. סיימנו את המשחק עם אור דסה כקשר אחורי וזה מראה עד כמה רצינו לנצח את המשחק. נשאר לנו לשחק על הכבוד, יש תשוקה לכדורגל. נתתי הרבה הזדמנויות לשחקנים צעירים. אני בכושר שיא, אז אני רץ על הקווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully