וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה עלתה לליגת העל אחרי 1:1 מול קטמון

אגאדה כבש בדקה ה-87, ביטל שער של בריבו (33) והמלאבסים עלו עם פער 11 מסכנין וראשון לציון, שעוד צריכות לשחק אחת מול השנייה

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. דני מרון
ברכות חמות, זה מגיע להם/דני מרון

ברכות למכבי פתח תקוה. הקבוצה של גיא לוזון חזרה הערב (חמישי) לליגת העל עם 1:1 מול הפועל קטמון בחוץ. הפועל קטמון והפועל ראשון לציון גם ניצחו והפער מהן עומד על 11 נקודות ארבעה מחזורים לסיום, אך הן צריכות עוד לשחק אחת מול השנייה, כך ששתיהן לא יוכלו לעבור את המלאבסים.

בני סכנין ניצחה 0:1 את מ.ס. כפר קאסם ושמרה על המקום השני היקר, הפועל ראשון לציון עשתה את שלה עם 1:3 מול הפועל ניר רמת השרון ונותרה צמודה לסכנין.

פלייאוף עליון

אבי לוזון האיש החזק של מכבי פתח תקוה. דני מרון
אבי לוזון חגג בסוף הערב/דני מרון

הפועל קטמון - מכבי פתח תקוה 1:1

המלאבסים עלו בפעם האחרונה אל ליגת העל ב-2013, אז ניצחו 2:4 את הפועל ירושלים בטדי. הערב הם אמנם לא ניצחו, אבל גם כך הצליחו לעלות לליגת העל שוב דרך טדי. הפער של הכחולים משתי הדולקות אחריהם עומד על 11 נקודות, אבל סכנין עדיין צריכה לשחק מול הפועל ראשון לציון, מה שאומר ששתיהן לא יוכלו לעבור את המוליכה, שעלתה. מכבי פתח תקוה לא פתחה טוב את המשחק ודווקא קטמון הייתה יותר מסוכנת, אבל אז הגיעה טעות גדולה של שוער הירושלמים אדבאיו אדליי, שמסר היישר לתאי בריבו, שפרץ קדימה ובעט פנימה את ה-0:1 של מכבי פתח תקוה. בדקה ה-87 ואחרי שליטה מוחלטת של מכבי פתח תקוה הצליחה דווקא קטמון לעקוץ. הכדור הגיע אל וויליאם אגאדה אחרי נגיחה אחת, הוא נותר לבד מול דוד חברון והכניע אותו, 1:1.

עוד בוואלה!

"בן ז**ה שוטר, אני אגמור אותך": דו"ח השיפוט החמור נגד עמוס לוזון

לכתבה המלאה
תאי בריבו שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
בריבו חוגג את שער היתרון/דני מרון

בני סכנין - מ.ס. כפר קאסם 0:1

שתי המושלמות של הפלייאוף העליון עד כה נפגשו בקרב ישיר על הכרטיס השני לליגת העל, ובסיומו אחת משתי היורדות מהליגה העליונה אשתקד עשתה צעד גדול אל עבר חזרה. אוסאמה חלאיילה כבש את שער הניצחון הגורלי בדקה ה-76 סידר לקבוצתו ניצחון שלישי העונה על כפר קאסם, וקטע את רצף הניצחונות של האורחת על שלושה.

מהראן ראדי, בני סכנין מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
עמדו בלחץ. מהראן ראדי/אדריאן הרבשטיין

הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 1:3

לכתומים היו חמש נקודות יתרון בקרב על המקום השני, ולאחר שהפער נסגר לגמרי, התאוששו סוף סוף ושמו סוף לכדור השלג. גיל יצחק חזר ואיתו חזרה ראשון לציון למסלול הניצחונות, כשהכריע והשלים מהפך בדקה ה-63. עוד קודם לכן אליאור משעלי כבש ראשון (5), אנס דאבור השווה (50) ואיתמר שבירו השלים (97). רמת השרון עוד קיוותה לחזור למאבק על הכרטיס הנוסף לליגת העל, אבל אחרי הערב זה כבר לא יקרה.

משחק נוסף:

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל רמת גן 2:1
לבית"ר תל אביב בת ים: איהאב אל עביד (22), להפועל רמת גן: ינון אליהו (26), עדן הרשקוביץ

פלייאוף תחתון

ערן לוי הפועל עפולה דן מורי בני יהודה. קובי אליהו
עפולה במצב נואש. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל עפולה - בני לוד 2:1

נועלת הטבלה ממשיכה לקרוס, כששלומי דורה ושחקניו סופרים משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון, בדרכם הבטוחה לליגה א'. בן בן יאיר כבש את הצמד שאולי ישאיר את בני לוד בליגה, בדקות 43 ו-57 (בפנדל). דודו ביטון רק צימק (68).

הפועל עכו - הפועל אשקלון 0:0

אחרי חמש שנים שבמהלכן גם הספיקה להעביר שתי עונות בליגת העל, עושה רושם שהפועל אשקלון תשוב לליגה א'. הפער של מוטי איוניר ושחקניו מהקו האדום עומד כעת על שש נקודות.

משחקים נוספים:

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 1:3
להפועל פתח תקוה: בר ירוחם (24, 36), ספיר יתאח (65). לאחי נצרת: יובל שבתאי (67)

הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם 3:0
לאום אל פאחם: דובב גבאי (2, 62), עזת חלאיילה (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully