וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי חגגה ברחובות את הזכייה בגביע, מראדונה הצטרף, גאטוזו בנאום מרגש: "אלוהי הכדורגל"

למרות הקורונה, רחובות נאפולי התמלאו באוהדים אחרי הזכייה בגביע. גאטוזו דיבר על התשוקה, דייגו מסר ד"ש, והנשיא דה לורנטיס הסביר את המהפך

שחקני נאפולי חוגגים באוטובוס הקבוצה

אחרי שנאבקה מולה בקרבות אליפות קשים והפסידה, אחרי שראתה אותה קונה חלק מכוכביה (ומביאה גם את המאמן), אחרי שש שנים ללא תואר, נאפולי סוף סוף הצליחה לנקום ביובנטוס כשגברה עליה אתמול (רביעי) 2:4 בפנדלים וזכתה בגביע האיטלקי.

נאפולי חגגה תואר ראשון מאז 2014 וגביע שישי בתולדותיה מול אחת היריבות הוותיקות שלה ומול מאמנה לשעבר מאוריציו סארי, כשלנאפוליטנים יש גיבור חדש: ג'נארו גאטוזו. שוער יובה ג'יאנלואיג'י
בופון אומנם הצטיין ב-90 הדקות ובתוספת הזמן סיפק שתי הצלות אדירות, אבל בדו קרב מהנקודה הלבנה לא הצליח לעצור כדור אחד, ונאלץ להיכנע אחרי שדיבאלה ודנילו החמיצו. שחקני נאפולי הניפו באוויר את המאמן המנצח, שראוי לכל המחמאות.

אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע ברחובות. רויטרס
הרחובות התמלאו באוהדים. נאפולי/רויטרס
דייגו מראדונה חוגג את הזכייה בגביע של נאפולי. האינסטגרם של מראדונה, צילום מסך
ואוהד אחד מיוחד שלח ד"ש. מראדונה/צילום מסך, האינסטגרם של מראדונה
מתאו פוליטנו, שחקן נאפולי. רויטרס
איפה אתם יובנטוס. נאפולי/רויטרס
שחקני נאפולי מניפים את המאמן ג'נארו גאטוזו אחרי הזכייה בגביע. רויטרס
מגיע לו. גאטוזו/רויטרס

"זה היה באוויר", אמר נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס, שעבר בשנה האחרונה משבר גדול עם הקבוצה, "מאז שגאטוזו הגיע, הרבה דברים השתנו כאן. כולם התאחדו סביבו, סביב המועדון, סביב הרעיון של נאפולי. בסופו של דבר, נאפולי היא היחידה שיכולה להתמודד מול יובנטוס על תואר".

גאטוזו עצמו, שרק לפני מספר שבועות איבד את אחותו, היה נרגש בסיום ואמר: "החיים והכדורגל נתנו לי כל כך הרבה יותר ממה שאני נתתי להם. ברגעים האלה אתה תמיד חושב על המשפחה. הכדורגל הפך אותי לגבר. יש לי תשוקה אדירה לכדורגל, ואני יודע שאסור לוותר לשנייה. כל מי שמכיר את העבודה הזאת צריך לכבד את זה, כי אנחנו בני מזל. בגלל זה אני מתרגש כשאני לא רואה תשוקה. בגלל זה לי אין שום חרטות על הקריירה שלי, וזה מה שאני מצפה מהשחקנים שלי. אני מאמין באלוהי הכדורגל, וכשאתה עושה את זה נכון - אתה קוצר את מה שזרעת, והכל חוזר אליך".

דרייס מרטנס, שאמור היה לעזוב וכבר קיבל הצעות ממספר מועדונים באירופה אבל החליט להאריך חוזה בנאפולי: "נתנו את הכל, כי כולנו רצינו להשיג הישג מיוחד כשאתה שחק בנאפולי, אתה יודע שמה שעובר עליך זה מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully