וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הספרדית חזרה: הצגה לגל מקל במלאגה, ברצלונה שרדה מותחן

הרכז הישראלי כיכב ב-70:83 על טנריפה עם 10 אסיסטים. אדם וצ'ינסקי הוביל עם 17. הבלאוגרנה איבדו יתרון בן 17 נקודות, אבל מירוטיץ' (16) סידר להם 92:96 קשה על חובנטוד

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

לאחר פגרה של יותר מארבעה חודשים, שבה היום (רביעי) הליגה הספרדית בכדורסל עם דרבי הקטאלניות בו גברה ברצלונה 92:96 על חובנטוד בדאלונה. המשחק נערך בוולנסיה במסגרת טורניר סיום העונה בהשתתפות 12 קבוצות שחולקו לשני בתים.

השחקנים של סבטיסלב פסיץ' התקשו לברוח במהלך הרבע הראשון, שהסתיים ב-17:21 לזכותם, אך פתחו מבערים ועלו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השני. לרבע הרביעי עלתה ברצלונה ביתרון 57:74, אך קרסה ברבע הרביעי ואיפשרה לשחקני האורחת לחזור עד מינוס שתיים בלבד, אך קליעות עונשין מדוייקות של ניקולה מירוטיץ' בסיום השאירו את הניצחון אצל הבלאוגרנה.

מירוטיץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, כשויקטור קלאבר מוסיף 12 ו-6. את קלעי בדאלונה, שעלתה ללא שון דאוסון הפצוע, הוליך קונור מורגן הקנדי עם 21 נקודות.

גל מקל שחקנה של אוניקאחה מלאגה. האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
כמעט חצי מהאסיסטים של כל קבוצתו. גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מלאגה

מי שממש לא התקשתה לנצח היא מלאגה, שפתחה את דרכה בטורניר עם 70:83 מרשים על טנריפה החזקה, הרבה בזכות גל מקל. הרכז הישראלי שהצטרף לקבוצה באמצע העונה מרג'יו אמיליה, שיחק 24 דקות וחילק לא פחות מ-10 אסיסטים מתוך ה-21 של קבוצתו. מקל הוסיף גם חמש נקודות בשבע זריקות בלבד שלקח מטווח שתי נקודות. רוב האסיסטים של מקל הלכו לאדם וצ'ינסקי הפולני שצלף ארבע שלשות ו-17 נקודות. מרסליניו הוארטס הוותיק והטוב בלט מנגד עם 11 נקודות ו-9 אסיסטים. גיורגי שרמנדיני אקס מכבי תל אביב הוסיף 10 שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully