וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב והפועל חולון נרשמו לליגת האלופות

17.6.2020 / 10:25

לצד הפועל ירושלים, שמקומה בשלב הבתים בעונה הבאה מובטח, ינסו עוד שתי ישראליות להתברג במפעל. לפחות אחת תידרש לעבור במוקדמות. לסגולים זו תהיה עונה רביעית במפעל, והאדומים חוזרים אחרי שנתיים

צילום ועריכת וידאו: אתר הפועל ירושלים

משבר הקורונה יצר מציאות מוזרה, שבה ההכנות לעונה הבאה כבר החלו בשעה שהעונה הנוכחית עומדת להתחדש בשבוע הבא. כך יצא שהרישום לליגת האלופות בעונת 2020/21 נסגר, ושלוש ישראליות ביקשו להשתתף במפעל: הפועל ירושלים, ולצידה הפועל חולון והפועל תל אביב.

ישראל קיבלה כבר לפני חודשיים הודעה שהיא תקבל כרטיס אחד מובטח לשלב הבתים. הוא מיועד לירושלים, שחתומה על חוזה עם הצ'מפיונס ליג ומקבלת זכות ראשונים הודות לעובדה שדורגה במקום השני בליגה הסדירה.

תומר גינת הפועל תל אביב גיא פניני הפועל חולון. עודד קרני, מנהלת הליגה, מנהלת ליגת העל בכדורסל
תומר גינת הפועל תל אביב גיא פניני הפועל חולון/מנהלת ליגת העל בכדורסל, עודד קרני, מנהלת הליגה

האחרות ימתינו לתשובות מהארגון ובהתאם למספר הנרשמות יידעו אם יקבלו כרטיס חופשי לבתים או שיידרשו לעבור סיבובי מוקדמות. לא מן הנמנע שלפחות אחת מהן (הפועל תל אביב) תיאלץ לעשות זאת. למארגני הליגה יש אפשרות להצניח קבוצות חדשות בכרטיסים חופשיים.

חולון הופיעה בליגת האלופות בשלוש העונות האחרונות, ובכולן הודחה בשלב הבתים. היא עומדת בפני קיץ מעורפל, לאור הספקולציות על עזיבתו האפשרית של הבעלים שלמה אייזיק, שתוביל - אם תקרה - לירידה בתקציב.

הפועל תל אביב ניסתה את מזלה במוקדמות לפני שנתיים, אולם הודחה בסיבוב הראשון בידי שרלרואה ונקנסה ב-10,000 יורו על התפרעות אוהדיה ביציע בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully