וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: יורגוס וובוראס מונה למאמן פנאתינייקוס

17.6.2020 / 15:40

אחרי שש שנים כעוזר המאמן, היווני (43) יקבל הזדמנות ראשונה על הקווים של פאו. דימיטריס דיאמנטידיס צפוי לחזור בתפקיד ניהולי. יורגוס פרינטזיס נשאר באולימפיאקוס

צילום ועריכת וידאו: אתר הפועל ירושלים

בווידאו: ג'רמי פארגו מוצג כשחקן הפועל ירושלים

הגירסה האנורקטית של פנאתינייקוס, עליה הכריז בשבוע שעבר הבעלים (הפורש?) דימיטריס ינאקופולוס, מתחילה לקבל צורה ופנים. היום (רביעי) הודיעו הירוקים באופן רשמי על מינויו של מאמן חדש, וכצפוי זה יהיה יורגוס וובוראס.

מינויו של היווני האלמוני אינו מפתיע. מאז תם עידן ז'ליקו אוברדוביץ' ודימיטריס יאטודיס ב-2012 הוא שימש בתפקיד עוזר המאמן באואקה לסירוגין במשך שש עונות, וכעת הוא מקבל את ההזדמנות הראשונה על הקווים בגיל 43.

וובוראס, שהחל את קריירת האימון שלו לפני 20 שנים, שימש במשך שנתיים כמאמן ראשי - באופי כרתים ב-2009 ובאפואל ניקוסיה ב-2016. הוא היה עוזר מאמן בין היתר גם באוניקס קאזאן ובפריסטרי. היווני מחזיק בשיא שולי אך ייחודי: בעונה החולפת הוא היה המאמן היחיד ששמר על מאזן מושלם ביורוליג, כשאימן את פאו במחזור הכפול שאחרי פיטוריו של ארגיריס פדולאקיס ולפני חזרתו של ריק פיטינו. הוא הצעיד אותה לניצחונות חוץ על ז'לגיריס קובנה ובאיירן מינכן.

יורגוס וובוראס פנאתינייקוס. Action Images, אתר רשמי
קודם לעמדת המאמן הראשי של פנאתינייקוס. יורגוס וובוראס/אתר רשמי, Action Images

אחרי עזיבתו של ניק קלאתיס, בפנאתינייקוס דואגים לשמור בכל זאת על סמלים ודמויות מיתולוגיות - ואם לא על הפרקט, אז לפחות מאחורי הקלעים. קפטן הקבוצה לשעבר, דימיטריס דיאמנטידיס, הגיע לסיכום עקרוני עם הירוקים על חזרתו למועדון בתפקיד ניהולי. הוא יצטרף בכך לפראגיסקוס אלוורטיס, שמשמש מנהל הקבוצה, וליורגוס קלאיציס, שצפוי להמשיך בתפקיד עוזר המאמן.

בינתיים, בצד השני של אתונה האריכה אולימפיאקוס את חוזהו של יורגוס פרינטזיס בעונה נוספת, שתהיה ה-16 שלו בקבוצה. האדומים מפיראוס ממתינים לשחרורו של קוסטאס סלוקאס כדי לסגור איתו על חזרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully