וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל שארפ מוצף בהצעות מקולג'ים מובילים: "לא האמנתי שזה יקרה"

שחקן נבחרת הקדטים זוכה לעשרות שיחות חיזור ממאמני מכללות, כולל ריק פיטינו. דווקא ההצעה לסגור מעגל בקולג' של אבא דרק הכי קוסמת לו

יוטיוב

עמנואל שארפ, שחקן נבחרת הקדטים ובנו של דרק שארפ, מופתע מההצעות הרבות שהוא מקבל ממכללות מובילות. החל מלפני יומיים רשאים מאמנים במכללות ליצור קשר ישיר עם בני גילו של שארפ, תלמיד כיתה י' בתיכון בישופ מקלולין שבטמפה, פלורידה - והיורש "מקבל עשרות שיחות" במטרה לגייס אותו.

שארפ בן ה-16, שמדורג כשחקן ה-54 בטיבו בשנתון שלו בארצות הברית על פי האתר המוביל Rivals, סיפר אמש (שלישי) שקיבל שיחות והודעות ממאמנים במכללות רבות. בין היתר פנו אליו מאמנים מטקסס טק, ג'ורג'יה טק, אוהיו סטייט, פלורידה סטייט, יוסטון וכן ריק פיטינו האגדי בכבודו ובעצמו, שמאמן את מכללת איונה.

מקבץ מהלכים של עמנואל שארפ העונה

באופן רשמי מחזיק שארפ הצעיר בחמש הצעות קונקרטיות ממכללות פלורידה, ג'ורג'יה טק, טקסס טק וסאות'רן מת'ודיסט, אולם לדבריו ההצעה שהכי קוסמת לו היא ההצעה ממכללת דרום פלורידה בה יוכל לסגור מעגל בצורה מרגשת - ולהמשיך את דרכו של אביו ששיחק באוניברסיטה בין 1991 ל-1993.

"התחושה היא שלדרום פלורידה באמת אכפת ממני", אמר שארפ הצעיר אמש. "אני נמצא איתם בקשר רציף כבר זמן מה, והיה נחמד מאוד לשוחח אישית עם המאמן בריאן גרגורי".

שארפ אומר ש"כל העניין שמביעים בי מפתיע אותי. לא האמנתי שזה יהיה כל כך מטורף, והייתי בטוח שרק בודדים ייצרו איתי קשר. אני מרגיש שאני מקבל הכרה".

פגרת הקורונה איפשרה לשארפ לנוח מעט אחרי שנה עמוסה למדי, שכללה בין היתר הופעה במדי נבחרת הקדטים של ישראל באליפות אירופה דרג א', אותה סיים כמלך הסלים. "הייתי מותש בסוף אחרי אליפות אירופה. אבל הפגרה איפשרה לי לעבוד על הגוף שלי ולשפר כל מיני חולשות במשחק שלי. אני חושב שעכשיו אני שחקן הרבה יותר טוב".

שארפ בנבחרת הקדטים

בתחילת החודש התראיין שארפ לאתר Rivals וסיפר על החוויה לשחק במדי נבחרת הקדטים של ישראל בקיץ 2019. "זו היתה חוויה נהדרת, אם כי קצת שונה. הכדורסל האירופי שונה מאוד מהכדורסל האמריקאי. בסך הכל היה כיף מאוד והייתי שמח לשחק בנבחרת ישראל גם בעתיד. הייתי אמור לייצג אותה גם הקיץ, אבל הקורונה שיבשה הכל. עדיין אשמח לעשות את זה שוב בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully