וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון דירגו את השחקנים שהפכו למאמנים: עודד קטש שני רק לשאראס

אתר "גאזטה" נזכר בכוכבים שהופיעו תחת ז'ליקו אוברדוביץ' בפנאתינייקוס והלכו בדרכו. הישראלי תפס מקום גבוה בצמרת: "מהמעטים שהגיעו לרמה גבוהה על המגרש ועל הקווים"

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

בסרטון: עודד קטש וכוכבי פנאתינייקוס מ-2000 בפגישת מחזור

"מעטים בלבד הצליחו להגיע לרמות גבוהות גם כשחקנים וגם כמאמנים, אבל עודד קטש הוא אחד מהם. הוא פרץ לתודעה במדי מכבי תל אביב, ואחר כך ניצח אותה בגמר גביע אירופה עם פנאתינייקוס, אולם הקריירה שלו הסתיימה בשלב מוקדם בגלל פציעה. ב-2004 כבר הפך למאמן, בשלוש השנים האחרונות הוא מאמן את נבחרת ישראל ובשנתיים האחרונות את הפועל ירושלים. זכה באליפות, בגביע המדינה ובגביע הליגה, ונבחר פעם אחת למאמן העונה בישראל".

"גאזטה", אחד מאתרי הספורט המרכזיים ביוון, פירסם הערב (שלישי) דירוג מעניין: עשרת שחקני פנאתינייקוס, שהפכו אחר כך למאמנים, ורובם עשו זאת תחת השפעתו של ז'ליקו אוברדוביץ', שהדריך את הירוקים בין 1999 ל-2012. קטש, ששיחק בפאו עונה אחת לפני שנפצע, דורג במקום השני והמכובד, כשמעליו רק מאמנה המצליח של ז'לגיריס קובנה, שרונאס יאסיקביצ'יוס.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
ביוון זוכרים לו חסד נעורים. עודד קטש/ברני ארדוב

על שאראס נכתב: "הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לז'לגיריס בשני העשורים האחרונים, מאז הזכייה ביורוליג ב-1999, ולצד חזרתו של ארווידאס סאבוניס לקבוצה ב-2003. אוברדוביץ' הגדיר זאת בצורה מושלמת: 'ז'לגיריס היא יאסיקביצ'יוס'. מונה למאמן ב-2016, וב-2018 הצעיד את הליטאים להופעה ראשונה בפיינל פור אחרי 19 שנים".

הדירוג המלא: 10. קוסטאס צרצריס, 9. ניקוס חציברטאס, 8. יורגוס קלאיציס, 7. דאמיר מולאומרוביץ', 6. יאקה לאקוביץ', 5. דושאן קצמן, 4. דריל מידלטון, 3. מייק באטיסט, 2. עודד קטש, 1. שרונאס יאסיקביצ'יוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully