וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה: המארחת רוצה "לסיים את העונה המעייפת", משחק פרידה לקאניוק?

האווירה המתוחה בין הבעלים למאמן עלולה להוביל לבוררות. שחקנים בבית"ר מודים: "אם לא ננצח את הפועל חיפה קשה לראות איפה ננצח". רוני לוי: "חייבים להביא את האיכויות לידי ביטוי, כפי שעשינו השנה". סילבסטר ומשפתי יחזרו להרכב האורחת (ד', 20:15, ספורט 3)

מחזור 31הסתיים17/06/2020
בית"ר ירושלים
  • פלומן (36, פנדל)
1:1
  • (79, גול עצמי) ורדאסקה
הפועל חיפה
מערך הדוברות של בית"ר ירושלים

בווידאו: התגובות בבית"ר ירושלים אחרי המשחק מול מכבי חיפה

בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים יודעים שניצחון מחר (רביעי, 20:15, ספורט 3) על הפועל חיפה יעניק לקבוצה יתרון של שבע נקודות בצמרת על הפועל באר שבע, כאשר בעוד שבוע תתארח בטרנר לקרב על המקום השלישי. בקבוצה מאמינים כי ארבע נקודות בשני המשחקים הקרובים יבטיחו את המקום באירופה, אך אחרי שלא ניצחו עדיין משחק אחד בפלייאוף העליון וכבשו שער אחד בלבד, בצוות המקצועי מוטרדים מאוד. שחקנים בקבוצה אמרו: "אם לא ננצח את הפועל חיפה קשה לראות איפה ננצח. היא קבוצה טובה אבל אנחנו חייבים להביא ניצחון ראשון בפלייאוף. אנחנו רוצים שהעונה תסתיים, לסגור את המקום באירופה ולעשות סוף לעונה המעייפת הזאת".

באסיפה העיר המאמן רוני לוי לשחקניו: "מבחינה טקטית עמדתם טוב, אבל ביציאה קדימה, בהנעת כדור, בדיוק ובאיום על השער זה היה נראה רע וזה חייב להשתפר". המאמן הראה לשחקניו קטעי וידאו של יציאה מהגנה להתקפה במשחק הקודם נגד מכבי חיפה בטדי ביחס למשחק האחרון על מנת להמחיש את הפערים ביכולת.

המאמן התייחס למשחק מול הפועל חיפה, ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו במאבק על המקום השלישי. אם מסתכלים על המשחקים האחרונים, הם היו טובים מבחינה טקטית, אבל מבחינה התקפית באנו פחות לידי ביטוי. אני מקווה שהשחקנים יביאו את האיכויות שלהם לידי ביטוי מחר במשחק. ראינו שהפועל חיפה מאוד טקטית, מסודרת ומסוכנת בחלק הקידמי, אנחנו מתייחסים אליהם במלוא הרצינות".

לוי הוסיף ואמר: "מצד אחד יש מאמץ מצטבר של כולם, לא רק שלנו, אבל מצד שני שחקנים צוברים דקות משחק כבר ארבעה משחקים, מה שאמור להביא אותם לכושר טוב, אני מקווה שהם יצלחו את זה. אנחנו רוצים לשמור על המקום הרביעי, אנחנו רוצים לנצח מחר ולשחק כדורגל טוב כמו שהצגנו ברוב השנה. אני רואה את הגישה החיובית במשחקים האחרונים, גם נגד חיפה ומכבי תל אביב, הן הקבוצות הטובות בליגה. מבחינה קבוצתית והחזקת כדור אנחנו חייבים להביא את האיכויות לידי ביטוי, כפי שעשינו השנה".

כשבמועדון מדברים על עונה מעייפת מתכוונים בעיקר לאווירה המתוחה מאחורי הקלעים בין הבעלים משה חוגג למאמן, שלאחר שיבטיח מקום באירופה צפויים הצדדים לשבת ולנסות להגיע להבנות כספיות, ואם לא יגיעו לכך אף עשויים להגיע לבוררות. בבית"ר ירושלים לא מתכוונים לשלם למאמן את חוזהו במלואו או חלק משמעותי ממנו לעונה הבאה ומוכנים להציע אך ורק פיצוי קטן, ולכן נראה כי סיכויים גבוהים שהנושא יגיע להליך משפטי.

חוגג, שהגיע למתחם האימונים ואף דיבר עם השחקנים, הוסיף לגבי מצב הקבוצה: "אולי לא היינו צריכים להיות במצב של מכבי תל אביב אבל בטוח לא במרחק כזה ממנה", ואף התייחס למשחקה האחרון של הקבוצה נגד מכבי חיפה: "היה משחק חלש, אבל אם כבר הגענו לשני מצבים, חבל שאנחנו בועטים כאילו זה אימון לשוערים ולא איום אמיתי על השער".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ירשום ניצחון ראשון בפלייאוף? רוני לוי/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

הפועל חיפה

אחרי הניצחון המרשים על הפועל תל אביב, ינסו בהפועל חיפה להמשיך במומנטום ולהתקרב למקום הרביעי שהפך למטרה של הקבוצה. ניסו קפילוטו פצוע וגיא משפתי יחליפו בהרכב. גם יקוב סילבסטר יפתח בהרכב, על חשבונו של נס זמיר המוצהב.

מי שירשום ככל הנראה את הופעת הפרידה שלו הוא גידי קאניוק. הקשר סגר בקבוצה באסיה ולפי סעיף מיוחד שחתם מול כץ הוא יכול לעזוב בכל רגע נתון אם מגיעה הצעה מחו"ל. קאניוק ישחק מחר ואחרי המשחק יוחלט אם יישאר למשחק נוסף או ייפרד סופית מהמועדון.

גידי קאניוק שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אולי יישאר למשחק נוסף. גידי קאניוק/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* עד כה היו 87 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר מובילה 28:32 בניצחונות ועוד 27 משחקים הסתיימו בתיקו.

* שתי הקבוצות ניצחו במהלך העונה הסדירה זו במגרשה של זו, ובכל תשעת מפגשי הליגה האחרונים לא הושג ניצחון ביתי (ארבעה ניצחונות חוץ וחמש תוצאות תיקו) מאז ה-0:1 של בית"ר ירושלים בטדי בינואר 2017 משער של דן איינבינדר.

* בית"ר עדיין ללא ניצחון בפלייאוף וכבשה בו רק שער אחד - פחות מכל קבוצה אחרת (כולל בפלייאוף התחתון, שם היו רק שלושה משחקים).

* סך הכול נמשכת הבצורת הירושלמית 299 דקות. הפעם האחרונה שלא כבשו בארבעה מחזורים ברציפות הייתה באפריל-מאי 2016, אז כחלק מארבעה הפסדים רצופים.

* הפועל חיפה דייקה בכל 16 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016.

* על 11 מהפנדלים ברצף הזה חתום גל אראל, שכל ששת שעריו העונה והחמישה בעונה הקודמת היו מהנקודה הלבנה. שער השדה האחרון? במאי 2018 מול מכבי נתניה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully