וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נזף בשחקני בית"ר: "נראה כאילו אתם לא אוהבים לשחק כדורגל"

14.6.2020 / 7:34

מאמן בית"ר ניסה לעורר את השחקנים הכבויים במחצית, ללא הצלחה: "כולם רוצים שהעונה תסתיים". הסכום עבור רכישת אוחנה יועבר לבאר שבע בימים הקרובים

צילום וידאו: דוברות בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- בבית"ר מודים שהשחקנים כבויים: "המשחקים הם עינוי לכל הצדדים"

- רוני לוי ניסה לעורר את שחקניו ללא הצלחה: "אתם אוהבים כדורגל?"

- בית"ר תעביר להפועל באר שבע 3.2 מיליון שקל על עסקת מיכאל אוחנה

- הוכחה נוספת לקשיים הכלכליים: הקבוצה לא שהתה במלון לפני המשחק

seperator

בית"ר ירושלים הוציאה בשני המחזורים האחרונים שתי תוצאות תיקו נגד שתי הקבוצות הראשונות בליגה, אבל בלי קהל ובלי הרבה תשוקה, גם היא מרגישה שזה קשה לצפייה. "כבר לא ברור אם זה היה שווה את כל זה. המשחקים הם עינוי לכל הצדדים, אסור לפתוח את העונה הבאה ללא קהל ואווירת כדורגל", אמר גורם בבית"ר אחרי ה-0:0 אתמול (שבת) עם מכבי חיפה. אווירת סוף העונה מורגשת היטב גם בקרב שחקני בית"ר: הם מודים שאין להם רצון מיוחד להשיג כרטיס לאירופה, שחלקם חושב שבכל מקרה הקבוצה תשיג אותו, אחרים מאמינים שמוקדמות הליגה האירופית לא יתקיימו ואחדים כלל לא מתעניינים בשאלות הללו.

גם רוני לוי מרגיש את ירידת המתח בבית"ר ומנסה לעורר את השחקנים בכל דרך. אחרי המחצית הראשונה אמש, במהלכה הקבוצה כלל לא איימה על השער, המאמן נזף בשחקנים: "זה נראה כאילו אתם לא אוהבים לשחק כדורגל. זה לא מספיק לעמוד טוב מבחינה טקטית, אתם צריכים לצאת קדימה נכון, להיות מדוייקים, לעשות תנועה. מה אתם רוצים להשיג בדרך הזאת?". בהמשך העיר המאמן מספר פעמים לליוואי גרסיה, עליו אמרו במועדון: "יש עוד דרך ארוכה עד שהוא יוכל להיות שחקן משמעותי, יהיה נס אם יצליחו למכור אותו בשלושה או ארבעה מיליון דולר כפי שמבקשים עליו. הוא לא שווה את זה כיום".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, אורי מגבו. לילך וייס רוזנברג
אורי מגבו/לילך וייס רוזנברג

בימים הקרובים אמורה בית"ר לקבל כסף מקנזס סיטי עבור גדי קינדה ולהעביר להפועל באר שבע 3.25 מיליון שקל בעבור רכישת מיכאל אוחנה. 1.5 מיליון נוספים עבור עסקת דוד קלטינס תעביר הקבוצה באוגוסט, אז גם היא אמורה להעביר סכום של כ-100 אלף יורו נוספים לסראגוסה הספרדית עבור דיוגו ורדאסקה. בבית"ר ממשיכים להיות לחוצים פיננסית ולנסות לקצץ בתקציב בכל דרך אפשרית. אמש קיבלנו המחשה מצוינת לכך, כשהקבוצה הגיעה ישירות מירושלים לאצטדיון בחיפה מבלי ששהתה במלון לפני כן - דבר שלא קרה בבית"ר שנים ארוכות.

כך או כך, בבית"ר מנסים לשאוב אופטימיות. עלי מוחמד אמר לאחר המשחק: "היה קשה בהתחלה. בחצי השני מצאנו את הקצב שלנו, יכולנו להבקיע שער או שניים. זה כדורגל. לא רצינו להפסיד ושמרנו על התוצאה. נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה הצלחנו לתקן את ההגנה שלנו, ועכשיו נעשה את זה גם בהתקפה. אני חושב שהתמקדנו בהגנה וזה טוב. מאז המשחק הקשה נגד הפועל תל אביב לא ספגנו, אני בטוח שגם ההתקפה תסתדר במשחקים הבאים".

שחקן בית"ר ירושלים, אורי מגבו. לילך וייס רוזנברג
מי יצליח להעיר את שחקני בית"ר?/לילך וייס רוזנברג

מוחמד הוסיף: "קשה מאוד לשחק בלי הקהל, לשחק עם הקהל זאת הרגשה אחרת, הם דוחפים אותך, נותנים לך מוטיבציה. זה בדברים הקטנים, אתה רוצה לעשות עוד, אתה מרגיש שאתה עושה משהו. אנחנו צריכים להתמודד עם זה עכשיו ולשחק טוב, אין ברירה אחרת. זה גם קשה מאוד מבחינה פיזית. במשך תקופה ארוכה לא ידענו אם חוזרים, ואז חזרנו וזה מאוד קשה. צריך להתמודד עם סיטואציה של שלושה משחקים בשבוע, אבל אני חושב שבעתיד זה יהיה טוב יותר".

לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום רביעי אמר: "אנחנו חייבים לנצח, אין לנו אפשרות אחרת". בנוסף, הכריזה היום בית"ר ירושלים על הצטרפותו של שחקן העבר סמי מלכה לצוות האימון של קבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully