וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני עוד לא יודע מה יהיה איתי בשנה הבאה"

13.6.2020 / 23:23

מאמן בית"ר ירושלים סירב להתייחס לעתידו בשנה הבאה ומשוכנע שיש עוד על מה לשחק העונה: "רוצה להוביל את הקבוצה לאירופה". על התקפה: "בטוח שעוד נכבוש"

האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: ערן זהבי כובש במשחק ההגנה של גוואנז'ו R&F

בית"ר ירושלים עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון, לאחר שרשמה הערב (שבת) מול מכבי חיפה 0:0 שני ברציפות ומשחק שלישי ברציפות מבלי שכבשה שער. שחקני שתי הקבוצות הציגו משחק נרפה, מהחלשים שנראו העונה בליגה וחילקו ביניהן את הנקודה. בעשר הדקות האחרונות השחקנים של רוני לוי התעוררו והגיעו לשתי הזדמנויות אך לא היו חדים ורשמו עוד משחק מאכזב.

מאמן הקבוצה רוני לוי אמר בסיום: "לסיים שני משחקים ברציפות ב-0:0 זה מאכזב. מצד שני, היה חשוב לנו לייצב את המשחק הטקטי שלנו לאחר ה-3:0 שחטפנו מהפועל תל אביב לפני שבועיים, וזה פגע מעט במשחק ההתקפה. אני חושב שהחמצנו הזדמנות טובה בסיום, וחבל. אנחנו קצת לוקים בחלק הקדמי כרגע, אבל אם מסתכלים על כמות השערים שכבשנו השנה, אז אנחנו במקום השלישי בקטגוריה הזו. מאמין שבמשחקים הבאים ניתן גול".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. לילך וייס רוזנברג
"אני רוצה להוביל את הקבוצה לאירופה". רוני לוי/לילך וייס רוזנברג

על העונה הבאה: "מבחינה אישית אני עוד לא יודע מה יהיה איתי בשנה הבאה. אני רוצה להוביל את הקבוצה לאירופה, נשתדל לעשות את המקסימום. קבוצת כדורגל זה דבר מורכב. לקחת קבוצה שסופגת לא מעט מפלות ולהפוך אותה לקבוצה אמיתית שיודעת לעמוד טקטית זה תהליך שלוקח זמן, אני לא מכיר דרך אחרת. אני בטוח שבמשחקים הבאים נכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully