וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "יש קונצנזוס כמעט מוחלט שאני צריך להישאר"

13.6.2020 / 23:14

מאמן מכבי חיפה על המשך דרכו בעונה הבאה: "אני חושב שמגיע לי להמשיך פה, בתקופה שלי השגנו הרבה יותר ממה שחשבתי שנשיג. אנשי ספורט שמבינים עניין, אומרים שאני צריך להישאר"

האתר הרשמי של מכבי חיפה

"האם אני צריך להמשיך? אתם יודעים את מי צריך לשאול. ברור שאני רוצה להמשיך. קיבלתי את הקבוצה בתנאים מסויימים ואני חושב שלקחתי אותה קדימה. היה לי בנק של מטרות והשגנו הרבה יותר ממה שחשבתי שנשיג. אני חושב שמגיע לי לאמן פה בעונה הבאה, יש קונצנזוס כמעט מוחלט על זה בקרב אוהדי מכבי חיפה ואנשי ספורט שמבינים עניין". את הדברים האלה אמר הערב (שבת) מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, אחרי ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים.

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. לילך וייס רוזנברג
"קיבלתי את הקבוצה בתנאים מסויימים ולקחתי אותה קדימה". בלבול/לילך וייס רוזנברג

בלבול התייחס כמובן לדיווחים ההולכים וגוברים על כך שהירוקים לא ימשיכו איתו, כשברקע ההופעות הלא טובות שלהם מאז החזרה מפגרת הקורונה. גם הערב מכבי חיפה הציגה יכולת לא טובה והיא סיימה 90 דקות ללא איום למסגרת. למרות זאת, המאמן אמר: "לא הצלחנו להבקיע, אבל השחקנים מאוד רצו. בית"ר ירושלים קבוצת פלייאוף עליון חזקה. לא היינו טובים בחלק הקדמי, אבל גם בית"ר לא הגיעה למצבים. השחקנים רצו מאוד, שלטנו באופן אבסולוטי במשחק. החילופים שלי לא השפיעו לטובה על המשחק ואחריהם הלכנו אחורה".

על הכללתו של ירדן שועה בסגל למרות עבירת המשמעת שלו, אמר: "אני חושב איך לקדם את השחקנים הצעירים ואיך לעשות אותם לשחקנים הטובים ביותר שהם יכולים להיות. אצלינו לא מטאטאים דברים מתחת לשטיח ונטפל בזה כמו שנחליט לטפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully