וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית של אופ"א לסיום העונה האירופית הולכת ומתבהרת

מפגשי הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות צפויים להתקיים בביתן של הקבוצות כפי שתוכנן במקור. המפגשים של אינטר ורומא בליגה האירופית יתקיימו בגרמניה

אתר רשמי

בווידאו: אינטר מתאמנת

התכניות לסיום העונה בליגת האלופות ובליגה האירופית ממשיכות לקרום עור וגידים. בסוף השבוע שעבר הכריזה אופ"א על כוונתה לסיים את העונה בטורניר של שמונה קבוצות שייערך בליסבון, פורטוגל. כעת הודיעו בארגון כי מפגשי שמינית הגמר שעוד לא הוכרעו, ייערכו באצטדיונים המקוריים בהם תוכננו להתקיים.

המשמעות היא כי מפגשי הגומלין בשלב שמינית הגמר שעדיין לא נערכו (ברצלונה - נאפולי, יובנטוס - ליון, באיירן מינכן - צ'לסי ומנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד), יתקיימו באיצטדיונים הביתיים של המארחות, כפי שתוכנן במקור - ללא קהל כמובן. כאמור, הקבוצות שיעפילו יצטרפו לארבע העולות האחרות לטורניר רבע הגמר שייערך בליסבון בתאריכים 12-23 באוגוסט, כשבסופו תוכרז אלופת אירופה לעונת 2019/20.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
יובנטוס תארח בביתה את מפגש הגומלין של ליגת האלופות מול ליון. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בליגה האירופית הפורמט צפוי להיות זהה, כשמפגשי הגומלין של שלב שמינית הגמר צפויים להתקיים אף הם באצטדיונים המקוריים בהם תוכננו להתקיים המשחקים. במקרים של אינטר ורומא, אשר מפגשיהן עם חטאפה וסביליה אפילו לא יצאו לדרך בעקבות התפרצות הקורונה, יתקיימו המשחקים בגרמניה, שם גם ייערך טורניר רבע הגמר של המפעל.

טורניר רבע הגמר במפעל המשני בחשיבותו צפוי להתקיים כאמור בגרמניה, ב-10-21 באוגוסט בערים דואיסבורג, גלזנקירשן, פרנקפורט וקלן.

באופ"א גם הודיעו על שינוי בזהות הערים שצפויות לארח את משחקי גמר ליגת האלופות בשנים הקרובות. איסטנבול, שהייתה אמורה לארח את הגמר בסיום העונה הנוכחית, תזכה לארח את הגמר של עונת 2020/21. בשנה שלאחר מכן יתקיים הגמר בסנט פטרסבורג, רוסיה, ב-2023 ייערך הגמר במינכן וב-2024 יהיה זה איצטדיון וומבלי בלונדון שיארח את משחק הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully