וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתפכחת: "הזרים פשוט לקחו אותנו אחורה העונה"

15.6.2020 / 8:15

ביקורת קשה במתחם חודורוב על אולהה ופרסמן אחרי התבוסה בחיפה. סעיף השחרור של דגני לחו"ל ירד ל-100 אלף יורו בלבד

צילום ועריכת וידאו: דוברות הפועל חיפה

בהפועל תל אביב קיבלו את ההפסד 4:0 להפועל חיפה בהשלמה, הן בשל השבר לאחר ההפסד בגביע והן בשל המצב הפיזי של השחקנים. יחד עם זאת, במועדון ידעו לומר בסיום: "גם ממשחקים כאלה לומדים לגבי שחקנים, במיוחד כאלה שצריכים לתת ערך מוסף".

הביקורת המרומזת הזו כוונה בעיקר לזרים, מייקל אולהה ומרווין פירסמן, שבלטו בחולשתם. במועדון אמרו: "מדהים שעם זרים כאלה הגענו לאן שהגענו העונה. אם נפגע בזרים טובים יותר בעונה הבאה נהיה קבוצה חזקה, חוץ מבואטנג וקצת ספירובסקי, הזרים פשוט לקחו אותנו אחורה השנה". לניר קלינגר ישנן רשימת זרים על הכוונת, אך קשה יהיה להתקדם בנושא עד אשר יקבל הבהרות מההנהלה.

במקביל, בהפועל תל אביב מתחילים לעבוד על תקציב העונה הבאה, כאשר השחקנים ממתינים לשיחות על קיצוץ בקרוב. במועדון ניסו לגשש בנוגע לדעתם של השחקנים בנושא והבינו כי השיחות הולכות להיות קשות. שחקן בקבוצה אמר השבוע: "בשלב הזה אף אחד לא יסכים לקיצוץ גבוה של 30-50 אחוז מהשכר לעונה הבאה. אין כאן משכורות של מכבי תל אביב, מכבי חיפה או הפועל באר שבע. צריכים להמתין, אולי יהיה קהל ויהיו הכנסות למועדון, אבל אם יתעקשו על זה עכשיו זה יפרק את הקבוצה".

מי שלא ימהרו להסכים לקיצוצים הם שחקנים בכירים כמו אוראל דגני, עומרי אלטמן ומאור בוזגלו, להם חוזים המתקרבים ל-200 אלף דולר בעונה, כאשר ייתכן שהם ינסו למצות אופציות אחרות. לדגני יש חלום לנסות את מזלו בחו"ל ובמסגרת הקיצוץ של תקופת הקורונה סוכם כי בתמורה לוויתור על חלק משכרו, סעיף השחרור שלו לחו"ל יירד ל-100 אלף יורו.

מייקל אולהה שחקן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
עוד משחק נפל. אולהה אתמול/לילך וייס רוזנברג

המאמן ניר קלינגר אמש אמש: "חמישה משחקים בשבועיים זה קשוח, אסור לשכוח שהשחקנים הם רק בני אדם. העייפות הובילה להרבה טעויות וזה היה גורם מכריע במשחק הזה. לגבי הצעירים, אמרנו שנלך איתם בתקופה הזו, אנחנו רוצים שהעתיד של הפועל יהיה חזק ונמשיך בדרך הזו. אחרי שלושה חודשים של פגרה זה לא פשוט לשחק כל כך הרבה משחקים בפרק זמן קצר וצריך לקבל את זה".

קלינגר הוסיף: "אני לא בא בטענות לשחקנים, אני יכול להבין את הקושי שלהם. יש לנו עכשיו שישה ימים להתאושש לקראת הדרבי, זה משהו שעוד לא היה לנו מאז שחזרנו ונתכונן בצורה הטובה ביותר למשחק".

איאד אבו עביד: "יצאנו מאוכזבים מהמשחק כי באמת קיווינו לעשות משחק טוב ולהשיג ניצחון. לא הלך לנו היום והעייפות הורגשה אצל כולם. יש לנו משחק חשוב בשבת ונצטרך לשכוח מהר מההפסד הזה".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. לילך וייס רוזנברג
העייפות הכריעה את שחקניו. ניר קלינגר/לילך וייס רוזנברג

המספרים

* לראשונה מאז 1995-1997, להפועל חיפה יש שלושה ניצחונות רצופים על הפועל תל אביב במסגרת הליגה. אז, בשנות ה-90', הרצף גם הוארך לארבעה.

* הפועל חיפה דייקה בכל 16 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016.

* על 11 מהפנדלים ברצף הזה חתום גל אראל, שהערב נכנס כמחליף וכבש את שערו השישי העונה - כולם מהנקודה הלבנה.

* עם הצמד הערב, גידי קאניוק העלה את מאזנו לשמונה שערים מול הפועל תל אביב - היריבה האהובה עליו בליגת העל.

* ניר קלינגר לא הצליח לנצח את הפועל חיפה, הקבוצה אותה הוביל לזכייה בגביע לפני שנתיים, בחמשת המפגשים האחרונים. את חיים סילבס ניצח רק באחד משבעה מפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully