וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת הקלה אצל צמד שחקני מכבי תל אביב אחרי השחרור, גם בקבוצה מרוצים

15.6.2020 / 6:46

השחקנים שנחקרו כמעט ארבע שעות שוחררו ללא תנאים מגבילים, אך המשטרה הודיעה שהחקירה רחוקה מלהסתיים. במועדון רוצים שינקו את עצמם מכל סיבוך משפטי. החקירה תימשך גם היום, הנערה השנייה ואנשים נוספים ימסרו עדות

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

תחושת הקלה אצל צמד שחקני מכבי תל אביב ששוחררו אמש (ראשון) סמוך לחצות לבתיהם בתום קרוב לארבע שעות של חקירה בפרשת הכדורגלנים והקטינות. העובדה כי השחקנים שוחררו ללא תנאים מגבילים ובערבות עצמית, מלמדת, קרוב לוודאי, כי הם סיפקו לחוקרי ימ"ר ראיות טובות בנוגע לטענה שלהם כי לא היו יכולים לדעת שהנערות עימן קיימו יחסי מין היו מתחת לגיל 16. המשטרה מיהרה להודיע כי החקירה רחוקה מלהסתיים והיא תימשך גם היום, כאשר בפני החוקרים עומדת עוד חקירת הנערה השנייה וכן אנשים נוספים שידעו או היו יכולים לדעת על הקשר בין השחקנים לנערות.

פרקליט הכדורגלנים, עורך הדין עדי כרמלי ששהה בחלק מזמן החקירה במתקן של ימ"ר מרכז, היה מרוצה מנוהל השחרור של השחקנים ולטענתו המשטרה קיבלה מהלקוחות שלו את כל המידע שהיא היתה צריכה במסגרת החקירה ובתוך כך תכתובות ורשמים מתוך המכשירים הסלולריים של השחקנים.

קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
שוחררו ללא תנאים מגבילים, אך החקירה נמשכת/ברני ארדוב

השחקנים ביקשו כבר אתמול בבוקר להגיע לימ"ר ולמסור את העדויות שלהם. הם כבר הרגישו שהם זקוקים להוציא כל מה שיש ברשותם כדי שהחוקרים יראו את החומר. עד שעות הצהריים לא הגיע הזימון, מה שהעלה אצל פרקליטי השחקנים את ההשערה כי אולי אין בכלל לבסוף תלונה. אלא שלפנות ערב הגיעה הקריאה לחקירה שנמשכה כמעט ארבע שעות. בסביבתם של השחקנים נאמר: "הם כבר רצו להיחקר ולמסור את הפרטים שיש ברשותם. עכשיו אולי תתחיל לדעוך קצת הפרשה".

גם בכבי תל אביב עקבו בערב ועמוק אל תוך הלילה אחר כל הדיווחים מימ"ר מרכז. במועדון שמחו לשמוע שהשחקנים שוחררו ולא עוכבו למעצר או שנשלחו למעצר בית. במועדון מאוד רוצים לראות את השחקנים מנקים את עצמם מכל סיבוך משפטי ובהמשך יהיה למועדון מה לומר במישור המוסרי. כזכור הוצאו השחקנים לחופשה זמנית וחזרתם לפעילות תוכרע רק בהמשך השבוע, כך שהערב במשחק מול הפועל באר שבע, הם לא יהיו בסגל.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully