וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה הפסידה 2:0 להפועל ניר רמת השרון

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול בחצי גמר הגביע, המלאבסים ספגו הפסד חמישי העונה בליגה. משעלי (54) ורונן (97) כבשו

באדיבות התאחדות

בווידאו: גיא חדידה בתום עלייתה של מכבי פתח תקוה לגמר הגביע

המחזור ה-31 בליגה הלאומית, הלא הוא מחזור פתיחת הפלייאוף יצא אתמול (חמישי) לדרך עם שלושה משחקים בפלייאוף העליון ועוד אחד בתחתון. היום, נערך המשחק שנעל את המחזור כשהפועל ניר רמת השרון ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה. הפועל ראשון לציון שוב איבדה יתרון וירדה מנוצחת 2:1 על ידי מ.ס. כפר קאסם. הפועל קטמון פגשה בטדי את הפועל רמת גן ונפרדה ממנה ב-0:0 מאכזב. בני סכנין שבה מפיגור לניצחון 1:3 על בית"ר תל אביב בת ים.

בפלייאוף התחתון אירחה הפועל פתח תקוה את הפועל אשקלון מהתחתית וגברה עליה 0:1. הדרומיים פספסו הזדמנות לעלות לראשונה מזה תקופה ארוכה מעל הקו האדום למקום ה-14 המוליך למבחנים.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
העלה את ראשון לציון ליתרון, אך הכתומים הפסידו. גל יצחק/לירון מולדובן

הפועל ראשון לציון - מ.ס. כפר קאסם 2:1

המארחת עלתה למשחק הערב ללא מאמנה מנחם קורצקי שאושפז, כשעוזר המאמן רון קופרלי תפס את מקומו על הקווים. בדקה ה-19 נותרה האורחת בעשרה שחקנים לאחר שחליל פריג' הורחק, והכתומים ניצלו זאת כדי לעלות ל-0:1 מרגלי גיל יצחק. בדומה לשני המשחקים הקודמים, גם הפעם ראשון לציון נרדמה לאחר שכבשה, ואיפשרה לכפר קאסם להשיג את השוויון לאחר שכדור נייח של עמראן אלקרינאוי (43) שהוגבה לרחבה לא פגש אף שחקן, הטעה את שוער הפועל ראשון לציון וחדר פנימה. בדיוק שכבר היה נראה שהכתומים בדרך לסיים בפעם החמישית ברציפות ב-1:1 בליגה, השווה אחמד דראושה (91) בתוספת הזמן וכבש את שער הניצחון לכפר קאסם, שפתחה מחדש את הצמרת.

מוטי מלכה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
סכנין חזרה למאבק על ליגת העל. מוטי מלכה/ברני ארדוב

בני סכנין - בית"ר תל אביב בת ים 1:3

הקבוצה של אלדד שביט רשמה פעמיים ברציפות הפסד 2:1 דרמטי מה שהרחיק אותה מהמקום השני עד כדי שש נקודות. בדקה ה-22 העלה בר כהן את האורחת ל-0:1 ונראה היה שסכנין שוב בדרך לתוצאה מאכזבת, אך מוטי מלכה (35 בפנדל, 59) ואוסמה חלאיילה (62) העניקו לסכנין מהפך ויתרון נוח, כשבתווך, במצב של 1:1 פספס עידו שחר מתל אביב בת ים הזדמנות נהדרת להעלות את קבוצתו ליתרון כשניגש לנקודה הלבנה לביצוע פנדל, אך בעט לשמיים. גם הרחקה של איהאב שאמי בתוך תוספת הזמן לא מנעה מסכנין לחגוג שלוש נקודות וגם את הקטנת הפער מהמקום השני לשלוש נקודות בלבד.

גוני נאור שחקן הפועל קטמון עם בן מיזן. דני מרון
קטמון ממשיכה לאכזב. גוני נאור/דני מרון

הפועל קטמון - הפועל רמת גן 0:0

שתי הקבוצות הציגו משחק התקפה נרפה וחילקו ביניהן את הנקודות. הירושלמים שניצחו במחזור החזרה מפגרת הקורונה, לא מצליחים לכבוש משחק שני ברציפות ורושמים נקודה בודדת מתוך שש האחרונות. נראה כי השחקנים של זיו אריה מתקשים לתפקד ברגעי הלחץ, כשלמזלם הגדול, הפועל ראשון לציון ממשיכה לשמוט נקודות אף היא.

עומר בוארון שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
השאיר את המצב בתחתית על כנו. עומר בוארון/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל אשקלון 0:1

המארחת השיגה ארבע נקודות מתוך שש בשני המחזורים האחרונים מאז שבה הליגה הלאומית מפגרת הקורונה. האורחת שנחלצה בשבוע שעבר מהמקום האחרון קיוותה להמשיך במומנטום, אך ראתה כיצד עומר בוארון מעלה את המלאבסים ל-0:1 בדקה ה-48. אשקלון תקפה במטרה להשיג לפחות את שער השוויון, אך לא הצליחה לכבוש ופספסה הזדמנות פז לעלות לראשונה מזה זמן רב מעל הקו האדום למקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן.

דור חוגי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
מכבי פתח תקוה נותרה ללא אוויר. חוגי/דני מרון

מכבי פתח תקוה - הפועל ניר רמת השרון 2:0

שלושה ימים בלבד אחרי ה-0:2 הגדול על הפועל תל אביב בגביע, חזרה הקבוצה של גיא לוזון לעניינים גם בליגה וספגה הפסד חמישי העונה. המאמן בחר בהרכב שונה לחלוטין מזה שניצח את האדומים במהלך השבוע וה-11 הללו לא סיפקו לו את התוצאות. האורחת עם ניצחון חוץ יוקרתי עולה אל המקום החמישי, רק חמש נקודות מהפועל ראשון לציון השנייה.

רמת השרון עלתה ליתרון בדקה ה-54: אביאל בן חמו נשלח לעומק בצד ימין והעביר מסירת רוחב, אליאור משעלי המשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-62 איבדו המלאבסים את יוסי גינזבורג שנפצע ודוד חברון נכנס במקומו ומיד עמד למבחן והציל את חבריו מספיגה. השער השני הגיע בדקה ה-97 אחרי שהמלאבסים יצאו עם כל השחקנים קדימה. יואב הופמייסטר שלח כדור ארוך לעבר רוי רונן, שנותר לבד מול השוער ובעט פנימה את ה-0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully