וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס ליורוליג: פותחים בתהליך לוויתור על הרישיון

צעד נוסף בדרך לפרישה? הירוקים פנו במכתב רשמי לג'ורדי ברתומאו ובו הודיעו כי בכוונתם לפעול להעברת מניותיהם, ומבקשים מהגוף המארגן לנקוט בצעדים הנדרשים לקידום הפרידה

צילום: ניר שטיינברג, באדיבות דוברות עיריית קריית מוצקין

בווידאו: עידו קוז'יקרו שחקן נבחרת ישראל לשעבר

48 שעות אחרי הודעתו של דימיטריס ינאקופולוס, לפיה הוא מעמיד את פנאתינייקוס למכירה, פירסם המועדון מכתב רשמי ששלח היום למנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומאו, ובו התניע את הליך ההיפרדות מהמפעל.

נשיא פאו, מאנוס פפאדופולוס, הבהיר במכתב כי "אנו מודיעים באופן רשמי על כוונתנו להעביר את הרישיון ואת המניות שברשותנו, ומבקשים מגופי היורוליג לנקוט בצעדים הנדרשים כדי לקדם את התהליך".

אוהדי פנאתינייקוס בדרבי מול אולימפיאקוס. רויטרס
לקראת עידן חדש? אוהדי פנאתינייקוס/רויטרס

פפאדופולוס פירט בתחילת דבריו כי עם התפרצות מגיפת הקורונה, ביקשה הקבוצה מברתומאו לקבל דו"ח מצב כספי בנוגע להפסדים שייגרמו כתוצאה מהפסקת הפעילות, אולם הוא דחה את בקשתה בגלל חשש לפגיעה במשאים ומתנים עם ספונסרים. אלא שהזמן חלף, לדברי הנשיא היווני, התשובות לא הוצגו ופאו לא רואה עוד כיצד ההישארות ביורוליג תהיה כדאית עבורה.

אתמול התחוללה סערה סביב המועדון, כש-100 אוהדים תקפו את הבעלים ינאקופולוס בביתו. קודם לכן, בשעות הבוקר, הגיע ינאקופולוס עם שומרי ראשו למסעדה שבבעלות אחד מראשי האולטראס בשער 13, היכו אותו ושברו חפצים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully