וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטודור סראטוב הרוסית פנתה לגיא גודס

11.6.2020 / 15:30

הקבוצה מתחתית ה-VTB פנתה למאמן מכבי ראשון לציון והציעה לו להצטרף במקומו של מאמנה הליטאי שעזב לריטאס וילנה. גודס ישיב בקרוב על ההצעה כשבמקביל בראשון לציון מעוניינים שימשיך לעונה נוספת

צילום: ניר שטיינברג, באדיבות דוברות עיריית קריית מוצקין

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס קיבל היום (חמישי) פנייה מאבטודור סראטוב הרוסית. המאמן, שלא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בעיר היין, צפוי להשיב להצעה, שטובה משמעותית משכרו במועדון הנוכחי, תוך ימים ספורים.

סראטוב סיימה את העונה הנוכחית במקום ה-12 מ-13 בליגת ה-VTB, ולא השתתפה במסגרת אירופית לראשונה מזה שנים רבות. את הקבוצה אימן העונה הליטאי דונלדס קייריס שחתם השבוע בריטאס וילנה. בעברה שיחקה סראטוב ביורוליג, אך בשנים האחרונות שיחקה בעיקר במפעלים של פיב"א.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. דני מרון
יעד חדש? גיא גודס/דני מרון

גודס, שחזר לראשון לציון במהלך העונה שעברה אחרי שסיים את דרכו כעוזרו של נבן ספאחיה במכבי תל אביב, הצעיד את הכתומים לגמר הפיינל פור וגמר הגביע בעונתו הראשונה, והעונה למקום השלישי עד כה בליגה ולחצי גמר גביע המדינה. הוא אימן בעברו את מכבי תל אביב, הפועל ירושלים וראשון לציון. המאמן נחשב למועמד למספר מועדונים נוספים באירופה, ביניהם מונאקו, אך כרגע ההצעה היחידה על השולחן מלבד השארות בראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא גודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully