וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.6: אחרי טיאגו סילבה, פ.ס.ז' מוותרת על עוד שחקן

שופו-מוטינג מסיים חוזה בסוף החודש, ובניגוד לברזילאי לא יישאר לליגת האלופות. פיצוץ חדש עם זלאטן, דורטמונד תמכור את סאנצ'ו

מתוך שידורי הליגה הסרבית

העברות

* קייבו הודיעה כי רכשה את השוער אדריאן סמפר בן ה-22 מדינמו זאגרב תמורת 1.5 מיליון יורו. הקרואטי חתם על חוזה לארבע שנים.

שמועות

* אחרי טיאגו סילבה, גם אריק מקסים שופו-מוטינג קיבל הודעה מפריז סן ז'רמן כי חוזהו לא יוארך. בניגוד לקפטן הברזילאי שיישאר חודשיים נוספים כדי לשחק בליגת האלופות, החלוץ הקמרוני יסיים את חוזהו ב-30 ביוני ולא יהיה בסגל לרבע הגמר האירופי.

* באיטליה טוענים: העזיבה של זלאטן איברהימוביץ' את מילאן היא בלתי נמנעת אחרי שהמתח במועדון הגיע לשיא. החוזהו של השבדי גם ככה מסתיים בסוף העונה, אבל באיטליה טוענים שהשבדי התעמת עם המנכ"ל איוון גאזידיס אחרי שהאחרון הגיע לאימון ופגש את השחקנים. איברהימוביץ' הרים את קולו וביקר את גאזידיס על ההתנהלות שלו בנושא הקיצוצים ואמר לו שלמועדון אין חזון: "זאת לא המילאן שלי".

* בספרד מתעקשים: "מנצ'סטר יונייטד רצינית מאוד בכוונותיה להחתים מברצלונה את אנסו פאטי", כך טוענים ב"ספורט", "המועדון האנגלי לא נכנע אחרי שבארסה אמרה 'לא' להצעה שלה על 100 מיליון יורו על השחקן... יונייטד מוכנה לשלם יותר, אבל בארסה לא רוצה למכור".

* "טלחראף" ההולנדי מבהיר: "למרות הפרסומים על התעניינות מברצלונה ופריס סן ז'רמן - רק באיירן מינכן הגישה הצעה לאייאקס על סרג'יניו דסט", המגן המבוקש של "אלופת" הולנד.

* אתמול מאמן יובנטוס מאוריציו סארי רמז שרונאלדו ודיבאלה לא יכולים לשחק ביחד. "פאולו הוא שחקן פנומנלי, הוא כוכב, למרות שמבחינה טקטית קשה לו לשחק לצד רונאלדו", אמר סארי, והיום ב"קאלצ'יומרקאטו" טוענים: "סארי מתכנן להחתים חלוץ אחרי ביובנטוס שיותר יסתדר עם כריסטיאנו, והמטרה היא חלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק".

עוד בוואלה!

העברות בעולם: יונייטד במו"מ עם באיירן לרכישת טוליסו, צ'לסי נכנסה למירוץ אחר האברץ

לכתבה המלאה
שחקן בורוסיה דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו. רויטרס
נמאס להם? סאנצ'ו/רויטרס

* אבא של תומאס פארטיי, קשרה הגנאי של אתלטיקו מדריד, התייחס לשמועות: "כל קבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו, 50 מיליון יורו, תוכל לרכוש אותו, ולא רק ארסנל".

* באנגליה טוענים: ריאל מדריד מצטרפת למרדף אחרי כוכב לברקוזן קאי האברץ, אבל "הגרמני רוצה מאוד לעבור לאנגליה", על רקע ההתעניינות הגדולה של צ'לסי בכוכב העולה של לברקוזן.

* עוד בריאל מדריד: "זינדין זידאן שם בעדיפות ראשונה להחזיר את מרטין אודגור מריאל סוסיאדד, לפני האפשרות להחתים את פול פוגבה או קמאבינגה", כך מדווח ב"מונדו".

* בבורוסיה דורטמונד כבר מודים שהם כבר מתחילים להתעייף מההתמודדות עם הבעיות סביב ג'יידון סאנצ'ו. המנהל המקצועי מיכאל זורק אמר ל"בילד": "ג'יידון הוא לא רק כדורגלן יוצא דופן שבולט על הדשא, אלא גם מחוץ למגרש, ולפעמים זה לא קל לנו".

* באנגליה טוענים: אברטון וטונהאם מנסות להחתים את קורט זומה מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully