וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: יונייטד במו"מ עם באיירן לרכישת טוליסו, צ'לסי נכנסה למירוץ אחר האברץ

השדים האדומים בעקבות הקשר, הבלוז קיבלו תיאבון אחרי הסיכום עם ורנר. ברלוסקוני רוצה להביא את זלאטן למונזה, ולהחזיר את קאקה מפרישה

אתר רשמי

* על פי RMC Sport, מנצ'סטר יונייטד במשא ומתן עם באיירן מינכן על רכישת קורנטן טוליסו. הבווארים דורשים לפחות 35 מיליון עבור הקשר הצרפתי.

* על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, סטפן יוביץ' "אמר כן" למילאן, וריאל מדריד כבר נתנה אור ירוק למעבר, אחרי שמאסה בהתנהלותו מחוץ למגרש. הרוסונרי, לעומת זאת, רואים בו יורשו של זלאטן איברהימוביץ' ומשוכנעים ששיתוף הפעולה בינו לבין אנטה רביץ' שעבד נהדר בפרנקפורט, יסייע לו לפרוח.

* עוד במילאן: על פי "אס", הרוסונרי מתעניינים גם בטיאגו סילבה שיעזוב את פריס סן ז'רמן. קבוצה נוספת שמעוניינת בבלם הברזילאי היא אברטון.

* על פי רשת "סקיי", צ'לסי חושבת עוד יותר בגדול אחרי שצירפה את חכים זייש וסיכמה עם טימו ורנר. יעד הרכש הבא של הבלוז הוא קאי האברץ, שמחוזר על ידי כמה וכמה קבוצות בכירות באירופה.

* באיטליה מדווחים: מונזה, "הבייבי החדש" של סילביו ברלוסקוני, נחושה לעשות את הצעד הראשון בדרך להפיכתה למועדון צמרת בכדורגל העולמי. הקבוצה מהליגה השנייה באיטליה רוצה להעפיל לליגה הבכירה ולשם כך מתכננת רכש כפול מסקרן ביותר: זלאטן איברהימוביץ' וקאקה - שפרש מכדורגל ב-2017.

שחקן העבר הברזילאי קאקה. AP
יחזור מפרישה בשביל ברלוסקוני? קאקה/AP

* על פי דיווח בתחנת רדיו איטלקית, כריסטיאנו רונאלדו עשוי לעזוב את יובנטוס בקיץ הקרוב.

* הקשר המקדוני סטפן ספירובסקי, ששיחק העונה בהפועל תל אביב (שלושה שערי ליגה ב-21), סיכם את תנאיו בא.א.ק לרנקה הקפריסאית.

* ועוד בגברת הזקנה: ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שפאולו דיבאלה רוצה שמשכורתו תוכפל, כך שיהיה המשתכר הגבוה ביותר ביובנטוס להוציא את כריסטיאנו רונאלדו - עם שכר שנתי של 15 מיליון יורו לעונה. כרגע, הגברת הזקנה מוכנה לשלם 11-12 מיליון יורו לעונה. עם או בלי קשר, יובה עשויה להיפרד מארבעה שחקנים בקיץ - מירלם פיאניץ', גונסאלו היגואין, אדריאן ראביו ופדריקו ברנרדסקי. האחרון הוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד.

* אינטר, לאציו וטוטנהאם עוקבות אחר מעמדו של אוליבייה ז'ירו.

* אקס מכבי חיפה, המנהל הטכני מו אלאך, שב לקדנציה שנייה בוולאוויק.

* ב"פראנס פוטבול" טוענים שניוקאסל הפכה לפייבוריטית לצירוף פיליפה קוטיניו, אם ההשתלטות הסעודית על המועדון אכן תצא לפועל.

* לפי "מארקה", סלטה ויגו פועלת להארכת חוזהו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר אוסקר גרסיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פאולו דיבאלה יובנטוס. רויטרס
רוצה משכורת כפולה. דיבאלה/רויטרס

* ב-ESPN מדווחים שרשימת הקבוצות שמביעות עניין בטיאגו סילבה כוללת את אברטון, ארסנל, ניוקאסל, ווסטהאם ו-וולבס.

* אינטר במו"מ מתקדם עם ברשיה וצפויה לרכוש את ילד הפלא סנדרו טונאלי תמורת סכום של כ-30 מיליון יורו. בטונאלי מעוניינות מספר קבוצות בכירות ביבשת, אבל הנראזורי פייבוריטים להשיג אותו.

* ב"אס" מדווחים שריאל מדריד תציע לסרחיו ראמוס הארכת חוזה בעונה נוספת. הבלם הספרדי הוותיק מחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות בסנטיאגו ברנבאו.

* בברזיל מדווחים שבורוסיה דורטמונד וצ'לסי מעוניינות בקשר פלמנגו גרסון בן ה-23. הקבוצה הברזילאית תדרוש כ-35 מיליון יורו תמורת הברזילאי.

גרסון שחקן פלמנגו. GettyImages
צ'לסי ודורטמונד עוקבות בעניין. גרסון/GettyImages

* בן פוסטר בן ה-37 האריך את החוזה שלו בווטפורד בשנתיים נוספות.

* נאפולי מעוניינת בקשר זלצבורג דומיניק סובוסלאי. ב"סקיי איטליה" טוענים שהנאפוליטנים מוכנים להתחרות עם מילאן, שגם רוצה את ההונגרי הכישרוני.

* מתאו מוסאקיו רוצה לעזוב את מילאן בסוף העונה הנוכחית. הבלם לא הצליח לתפוס את מקומו בהרכב כשסימון קיאר מועדף על פניו. מילאן רוצה להחתים את קיאר על חוזה ארוך טווח, מה שאומר שמוסאקיו צפוי לעזוב כשוולנסיה מעוניינת בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully