וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינץ שללה חברות במועדון מאוהד שכתב ציוץ גזעני

האוהד כתב: "אני מרגיש שהמועדון שלי משחק באליפות אפריקה עם 9 (!!!) שחורים", האדומים הגיבו בחריפות: "המועדון לא מזוהה עם אנשים כמוך"

אתר רשמי

מיינץ הודיעה היום (שלישי) כי ביטלה את החברות במועדון לאוהד שלה שצייץ בטוויטר ציוץ בעל אופי גזעני. האוהד כתב: "כבר כמה חודשים שאני לא מצליח להזדהות עם המועדון. קיבלתי את הרושם כאילו שאני בגביע אפריקה במקום בבונדסליגה הגרמנית. אני יודע מה הולך להגיע, אבל אני לא גזען בשום צורה שהיא. אני מתנגד לזה, אבל יש יותר מדי".

אותו אוהד המשיך וכתב: "כשההרכב בשבועות האחרונים כלל תשעה (!!!) שחקנים שחורים וכישרונות גרמנים מקבלים פחות ופחות הזדמנויות לשחק, אז זה לא המועדון שקרוב לליבי במשך כל כך הרבה שנים. נובסקי, בונגרט, רוזה, בבאץ, ויילאנד, בל ורבים אחרים עמדו על הערכים והמנטאליות של המועדון הזה. אלה היו שחקנים שנתנו דם, זיעה ודמעות עבור המועדון".

אוהדי מיינץ. GettyImages
אוהדי מיינץ/GettyImages

שירות האוהדים של מיינץ פרסם הודעה: "למרות שבדרך כלל אנחנו מצטערים לשמוע על מישהו שרוצה לבטל את החברות שלו במועדון ונלחמים בתשוקה על כל אחד מחברינו, במקרה הזה איננו יכולים להביע כל חרטה. גזענות נולדת כשמחשבות גזעניות מופצות ולא רק כשמישהו קורא לעצמו גזען, דבר שלרוב לא קורה. וכן, אתה צודק: אתה לא יכול לזהות את עצמך עם המועדון. עבורנו, צבע העור וכל מאפיינים חיצוניים אחרים לא משחקים שום תפקיד. כל מה שמשנה לנו זה אם השחקנים הוא אנושי וחולק את הערכים שלנו ואלה האנשים שאנחנו מקבלים בברכה אצלנו בקהילה".

מיינץ המשיכה וכתבה: "לאור זאת, אנחנו מקבלים בברכה את הביטול שלך אחרי שהסיבות והדברים שכתבת מראים מעל לכל ספק שאתה לא חולק את אותם ערכים עליהם מבוסס המועדון. העמדה שלנו מוגדרת כחלק מהתקנון שלנו, שחובר בשיתוף עם אוהדים וחברים במועדון". ההודעה נמשכת ונכתב שם: "אנחנו יודעים משיחות אישיות עם השחקנים שציינת, ניקולצה נובסקי, ניקו בונגרט, מרקו רוזה, כריסטוף בבאץ, ניקלאס ודניס ויילאנד, שטפן בל ואחרים שהם חולקים איתנו את אותם ערכים, כמו גם הקפטן הנוכחי שלנו דני לאצה וסגני הקפטן דניאל ברוסינסקי ומוסא ניאקטה. האחרון הראה בדרבי ביום שבת שהוא דמות לחיקוי בכל הנוגע להתלהבות, מנטאליות וכוח רצון לנצח למרות גילו הצעיר.

"השער שכבשנו נגד אוניון ברלין הגיע בזכות עבודה חזקה מתוצרים של מחלקת הנוער של מיינץ. בשבילנו הם פשוט אנשים נהדרים, הם הילדים שלנו ממיינץ. זה פשוט מביך לראות אותך מנצל את היכולת הלא טובה שלנו לאחרונה כדי להכפיש שחקנים על צבע עורם. הבחירה לחלוק את הדעות האלה בזמן שאנשים בעולם עומדים ביחד נגד אפליה ומראים סולידריות לאחר המוות של ג'ורג' פלויד - כולל ספורטאים רבים ושחקני בונדסליגה - מראה שאותם ערכים לא מקובלים טבועים בתוך האישיות שלך. בניגוד אליך, אנחנו מבינים את המשמעות של 'חיי שחורים חשובים'".

  • עוד באותו נושא:
  • מיינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully