וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן גברה 1:2 על פרנקפורט ועלתה לגמר הגביע

הבווארים התקשו מול הנשרים שמחקו יתרון מוקדם של איבן פרישיץ' (14) בשער של דני דה קוסטה (69), אך מי אם לא רוברט לבנדובסקי (74) כבש את שער הניצחון ובאיירן בגמר

אתר רשמי

באיירן מינכן שנמצאת בכושר נהדר שמרה על חלום הדאבל בחיים, לאחר שגברה הערב (רביעי) 1:2 על איינטרכט פרנקפורט בחצי גמר הגביע הגרמני. הבווארים היו טובים יותר ועלו ליתרון במהלך המחצית הראשונה, אך ספגו את שער השיוויון שהלחיץ אותם מעט. למזלו של המאמן האנזי פליק, יש לו את רוברט לבנדובסקי, שכבש את שער הניצחון עבור באיירן לאחר מבצע קבוצתי נאה. באיירן תשחק בגמר נגד באייר לברקוזן ותחפש את הגביע ה-19 בתולדותיה.

שחקן באיירן מינכן איבן פרישיץ'. GettyImages
חלום הדאבל עוד חי. איבן פרישיץ'/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט, שניצחה 1:3 את באיירן מינכן בגמר הגביע לפני שנתיים, הגיעה לביקור שני באליאנץ ארנה מאז חידוש המשחקים לאחר הקורונה. בביקור הקודם חטפה 5:2, והפעם הצליחה להקשות על המארחת ולשמור על משחק שקול באופן יחסי.

בדקה ה-14 איבן פרישיץ' העלה את באיירן מינכן ליתרון לאחר שנותר לא מכוסה ברחבת האורחת ונגח בקלילות את ה-0:1. דני דה קוסטה קבע שוויון מפתיע עבור פרנקפורט לאחר עבודת הכנה של קאמדה (69) אך חמש דקות לאחר מכן שוב ההגנה של הנשרים קרסה ואיפשרה לבאיירן להחליף מסירות ברחבה עד שלבסוף רוברט לבנדובסקי כבש את שער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully