וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן על עזיבת גינת: "הכל היה גלוי על השולחן"

10.6.2020 / 19:41

יו"ר הפועל תל אביב התייחס לעזיבת הקפטן, שישחק החל מהעונה הבאה בצרפת. גינת נפרד: "הפועל היא הבית שלי". בקבוצה מתגוננים לאחר הפרת הבידוד של ג'ורדן המילטון

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד חוזרת להתאמן

"היה לנו ברור שאם תומר גינת ישחק בישראל, הוא יישאר אצלנו, אבל ידענו שהוא רוצה לצאת לחו"ל והכל היה גלוי על השולחן בינינו", אמר הערב (רביעי) יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן בהתייחסות ראשונה לעזיבתו של הקפטן, שחתם לעונה הבאה בלוולואה מטרופוליטנס. "אני שמח ומתרגש, אבל אני לא חושב שזה הזמן לדבר על זה", אמר גינת עצמו. "הפועל היא הבית שלי, והדבר היחיד שאני מתרכז בו הוא הזמן שנשאר לי לשחק בה".

המאמן יאניס קסטריטיס הוסיף: "אנחנו מאוד גאים בתומר, ואני שמח שכרגע הוא עדיין איתנו. הוא הוכיח את היכולת והמחויבות שלו הרבה לפני שהגעתי לכאן".

שחקן הפועל תל אביב, תומר גינת. ברני ארדוב
מתרכז כרגע בזמן שנשאר לו בהפועל תל אביב. תומר גינת/ברני ארדוב

האדומים, כמו יתר קבוצות ליגת העל, קיימו מסיבת עיתונאים לקראת חידוש המשחקים בעוד שבוע וחצי. "אנחנו שמחים לפתוח עוד חצי עונה בצורה קצת מוזרה ושונה", אמר כהן. "היה חשוב מאוד להחזיר את הכדורסל. קודם כל, ברמה ההצהרתית: אם היינו מגיעים לעונה הבאה אחרי השבתה של חצי שנה, היה קשה מאוד להניע מחדש את הגלגלים. ברמה הכלכלית, זה נכון להראות שאפשר לשחק כדורסל, ובמקביל אם יתאפשר גם להכניס קהל למגרשים. כרגע זה נראה פחות טוב, ואנחנו מקווים שהמצב ישתפר בהמשך".

כהן התייחס גם להפרת תנאי הבידוד שביצע שחקן הקבוצה ג'ורדן המילטון, בצד הביקורת שהטיח יו"ר הפועל תל אביב בשחקני מכבי תל אביב על רקע תלונותיהם בנושא. "יש הבדל גדול. הביקורת הייתה על הניסיונות לחבל בהחלטת המנהלת לחזור לשחק. בין לבין, תוך כדי הביקורת, היו שחקנים שהפרו את הבידוד ולא נענשו. ג'ורדן עשה טעות, נכנס לחנות, והוא לא הלך למסיבה או לבר, הוא נענש, אנחנו נענשנו וממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully