וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול: "אין לי ביקורת על הבידוד, רק הערכה על המאמץ לחזור"

מכבי אשדוד ערכה מסיבת עיתונאים לקראת חידוש העונה, הרכז הסביר: "משלמים לנו כדי לעבוד". המאמן הנכנס עמית תמיר: "איישם את מה שלמדתי מבראד גרינברג"

צילום: ניר שטיינברג, באדיבות דוברות עיריית קריית מוצקין

בעוד שבוע וחצי תחודש עונת 2019/20 בליגת העל, וגם נועלת הטבלה מכבי אשדוד אופטימית. הקבוצה תציג מאמן חדש על הקווים בדמותו של עמית תמיר, יורשו של בראד גרינברג, ותקווה למחוק את פער שלושת הניצחונות מהלפני-אחרונה הפועל באר שבע, כדי לשרוד בליגה.

הערב (רביעי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת חידוש העונה, בהשתתפות עמית תמיר והרכז פול סטול.

"זה אתגר מאוד גדול בשבילי ואני מעריך את ההזדמנות שמכבי אשדוד נתנו לי לאמן את הקבוצה", אמר עמית תמיר, "זה באמת אתגר לחבר את השחקנים יחד, חצי מהקבוצה זה שחקנים חדשים. אנחנו עובדים מאוד קשה והחבר'ה עושים את המקסימום באימונים. כל עוד יש סיכוי, גם אם הוא תיאורטי, נבוא ונילחם".

פול סטול שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה מול אריאל נבון שחקן גלבוע/גליל. דני מרון
רוצה לחזור לפרקט, גם אם זה כרוך בבידוד. פול סטול/דני מרון

פול סטול על ההחלטה לחזור ארצה: "אני אוהב לשחק, רציתי לסיים את מה שהתחלנו כשחזרתי לקבוצה בדצמבר. אני רוצה להיאבק על המטרות שלנו, אני מסוג השחקנים שחושבים שכל עוד יש סיכוי, צריך להילחם עליו. נעשה את הכל כדי להישאר בליגה".

סטול על הבידוד הביתי: "זה נושא רגיש ממה שאני שומע. זה מה שזה, משלמים לנו כדי לעבוד. זה מה שהמדינה החליטה, זה לא המצב האידיאלי עבורנו אבל נעשה מה שצריך. אני לא אהיה מאלו שמבקרים, כי מעט מאוד ליגות משחקות כרגע ואני מעריך את זה שעשו מאמץ כדי לחזור לשחק ולתת לעולם מוצר לצפות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully