וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי לקראת הדרבי: "יהיה משחק יפהפה"

מאמנה של סביליה מתרגש לקראת המשחק מול בטיס לאחר השבתה של שלושה חודשים של הכדורגל בספרד, ולא מקל ראש ביריבה: "קבוצה עם הרבה מהירות"

אתר רשמי

בווידאו: אימון מילאן

לאחר שלושה חודשים מאז הופסקו משחקי הליגה הספרדית בעקבות משבר הקורונה העולמי, לה ליגה תשוב מחר (חמישי) עם הדרבי של בירת אנדלוסיה בין סביליה לריאל בטיס (23:00, ONE). שאר משחקי הליגה יתפרסו על פני סוף השבוע הקרוב, כשביום שבת תתארח ברצלונה אצל מאיורקה בעוד ריאל מדריד תחדש משחקיה ביום ראשון בסנטיאגו ברנבאו מול אייבר.

מאמן סביליה, ג'ולן לופטגי, הביע דאגה לגבי חזרת שחקניו לכושר משחק: "כל גוף יגיב אחרת לחזרה כה מהירה למשחק תחרותי. המסר שלי הוא שצריך לגלות אחריות לטובת הכלל. היינו רוצים לחזור במלוא המרץ, אך זה הדבר הנכון לעשות". על הדרבי אמר לופטגי: "זה הולך להיות משחק יפהפה", והוסיף כי "בדרבי הזה לא תהיה פייבוריטית, אלא שתי קבוצות טובות. מאמן המארחת החמיא ליריבה העירונית ותיאר אותה כ"קבוצה עם הרבה מהירות, הרבה משאבים וסגל נהדר"

מאמן סביליה ג'ולן לופטגי. GettyImages
"צריך לגלות אחריות לטובת הכלל". לופטגי/GettyImages

סביליה השיגה שבע נקודות משלושת משחקי הליגה האחרונים בטרם הגיעה הפגרה הכפויה, והיא במקום השלישי. השחקנים של ג'ולן לופטגי אמנם ישחקו אל מול יציעים ריקים, כך שיתרון הביתיות ברמון סאנצ'ס פיחואן לא יורגש, אך העובדה שהאדומים-לבנים ניצחו בחמש מתוך ששת משחקי הדרבי האחרונים מול בטיס בהחלט צפויה לתת רוח גבית למארחת.

בטיס הספיקה להשיג ניצחון מפתיע וגדול, 1:2 על ריאל מדריד לפני שפסק הכדורגל, אך לפני כן רשמו שישה משחקי ליגה ללא ניצחון בנוסף להדחה כואבת מגביע המלך מול ראיו וייקאנו מליגת המשנה. אצל האורחת יקוו כי כריסטיאן טייו, אשר כבש את שער הניצחון מול ריאל מדריד, ישוב להפגין כושר טוב במשחקי החוץ מול היריבה העירונית, לאחר שכבש בשני ביקוריה האחרונים של בטיס ברמון סאנצ'ס פיחואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully