וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ וגבריאל תמאש שוחחו, הבלם ישוב לקדנציה נוספת בקבוצה?

9.6.2020 / 9:51

הבעלים והבלם חידשו את הקשר, גורם במועדון טוען: "תמאש רוצה לסיים את הקריירה בהפועל חיפה". וגם: האולטימטום שהציבה אשתו של הרומני ובעיית האלכוהול

צילום: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: מאמן הפועל חיפה חיים סילבס

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, מעוניין שהבלם הרומני, גבריאל תמאש, ישוב לקבוצה בעונה הבאה. אתמול (שני) צוטטה הסוכנת של הבלם בתקשורת הרומנית, כשהיא אומרת שלשחקן מספר הצעות מהליגה בישראל. לוואלה! ספורט נודע שבתקופה האחרונה, כץ ותמאש חידשו ביניהם את הקשר, ובמהלך השיחות ביניהם עלתה האפשרות שהרומני ישוב להפועל חיפה. "לאחרונה יש קשר ישיר בין השניים", אמר גורם במועדון. "הם כעסו מאוד אחד על השני, אבל נראה שהם השלימו. בשיחות עם כץ טען תמאש כי הוא רוצה לסיים את הקריירה בהפועל חיפה". אם הרומני יחתום, הוא יצטרף בחוליית ההגנה למיקי סירושטיין שחתם על הארכת חוזה.

בניגוד לסירושטיין, המאמן חיים סילבס עדיין לא האריך חוזה. כץ כבר הצהיר לא פעם ולא פעמיים שסילבס יישאר גם בעונה הבאה אך עד עתה המאמן לא הוחתם על חוזה חדש. "חיים עמד בכל המטרות שהוצבו", אמר אחד השחקנים שהתפלא מכך שהמאמן לא זכה לחוזה חדש. "אמרו שנהיה שק החבטות של הפלייאוף ואנחנו מוכיחים ההיפך. ברור שהוא צריך לקבל חוזה וכמה שיותר מהר".

תמאש ואשתו

View this post on Instagram

3️⃣6️⃣

A post shared by GABRIEL TAMAS (@gabrieltamas) on

בינתיים, ברומניה כתבו בהרחבה על התקופה הלא פשוטה של תמאש, שרשם העונה 20 משחקים במדי אסטרה הרומנית. "אחרי לא מעט סקנדלים והסתבכויות עם החוק, נראה שתמאש החליט לחזור למוטב", נכתב ב-impact.ro, מאתרי הספורט הגדולים במדינה. "אחרי שהוא נתפס נוהג בשכרות בישראל, לאשתו נמאס והיא הודיעה לו שהיא רוצה להתגרש. לכן הוא החליט לקחת את עצמו בידיים וכדי לשמור על הזוגיות שלו הוא הפסיק עם האלכוהול".

"כיום גבי הוא בחור שונה לחלוטין", נכתב בכתבה. "הוא לא שתה אלכוהול כבר תקופה ארוכה. הוא ידע שאם הוא יחזור לשתות, הוא יכול לשכוח מחיי הנישואין שלו, ונראה שעכשיו הוא בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully