וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו: למרקוס אולדריג' נותח ולא ישוב לשחק העונה

בשורות רעות לקבוצה של גרג פופוביץ': האולסטאר שנפצע בכתפו במהלך חודש פברואר נותח ויוכל לשוב לשחק רק בעונה הבאה. קלע העונה 18.9 בממוצע למשחק

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד בהפגנה לזכרו של ג'ורג' פלויד

מכה לא פשוטה לסן אנטוניו ספרס. כוכב הקבוצה למרקוס אולדריג' שנפצע בכתפו במהלך משחק הקבוצה נגד יוטה ג'אז ב-21 בפברואר, נותח ולא ישוב לשחק העונה. אולדריג' עלה לשחק במשחק הבא של הספרס, אך לאחר מכן נעדר משישה משחקים. הוא שב לשחק נגד דאלאס, במה שהיה המשחק האחרון של הקבוצות לפני שהופסקו משחקי ה-NBA בעקבות פגרת הקורונה.

סן אנטוניו היא אחת מ-22 הקבוצות שישתתפו בטורניר סיום העונה באורלנדו, כשכעת ללא כוכבם הגדול נראה שסיכוים להגיע לפלייאוף ספגו מכה משמעותית. אולדריג' העמיד השנה ממוצעים של 18.9 נקודות למשחק בנוסף ל-7.4 ריבאונדים ב-33.1 דקות למשחק.

שחקנה של סן אנטוניו ספרס למרקוס אולדריג'. GettyImages
הקבוצה שלו תתקשה מאוד להגיע לפלייאוף בלעדיו. למרקוס אולדריג'/GettyImages

מהספרס נמסר כי השחקן, לו יש חוזה לעונה הבאה בסך 24 מיליון דולר, יוכל לשוב לשחק רק לקראת מחנות האימונים של עונת המשחקים הבאה.

בארצות הברית מדברים על הלו"ז הצפוי לסיום העונה ב-NBA והערב מדווחים כי נקבעו התאריכים לסדרות שייערכו במהלך המשחקים במתחם הדיסניוורלד באורלנדו. כזכור, הליגה אמורה לחזור עם משחקי הדירוג ב-31 ביולי והמטרה היא לסיים את הכול עד ל-12 באוקטובר. על פי התכנון, הסיבוב הראשון של הפלייאוף ייפתח ב-18 באוגוסט, שלב חצי הגמר האזורי ב-1 בספטמבר והגמר האזוריים ב-15 בספטמבר. גמר ה-NBA אמור להתחיל ב-30 בספטמבר ומשחק שביעי, אם יהיה צורך בכזה, ייערך ב-12 באוקטובר. עם זאת, התאריכים עדיין לא נקבעו סופית ועשויים להיות שינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully