וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תוקפת: "בכל הקשור לאיתי שכטר נדמה כאילו ההחלטות נקבעו מראש"

7.6.2020 / 18:20

האלופה שלחה מכתב לאיגוד השופטים ובו טענה שהחלוץ מופלה לרעה, ומחתה על דבריו של שופט העבר חיים יעקב שצוטט כאומר ש"שכטר בוחר ליפול לפני המגע"

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים בסיום הניצחון על מכבי חיפה

במכבי תל אביב שלחו היום (ראשון) מכתב ליו"ר איגוד השופטים רונית תירוש בו מחו על דבריו של שופט העבר ומדריך השופטים חיים יעקב, שצוטט כאומר שאיתי שכטר "לא אמור לקבל פנדל כשהוא בוחר ליפול לפני המגע".

לטענת הצהובים דברים אלה מוכיחים כי שכטר סובל מדעות קדומות וציינו בנוסף אירוע ממשחק הליגה נגד הפועל חיפה מהמחזור ה-27 במהלכו הגיע לטענתם לשחקן פנדל מובהק אך הוא קופח. "הדברים מקבלים משנה תוקף נוכח העובדה שבמקרים אלה אפילו לא נעשתה פנייה למערכת ה-VAR", נכתב. "בכל הקשור לאיתי שכטר נדמה כאילו ההחלטות נקבעו מראש עוד לפני שנשרקה שריקת הפתיחה".

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לטענת הצהובים, פניות עבר שלהם לאיגוד השופטים נותרו "ללא התייחסות עניינית לטענות". איתי שכטר/ברני ארדוב
הסטורי של חלוץ מכבי תל אביב איתי שכטר. צילום מסך, צילום מסך
הסטורי של שכטר/צילום מסך, צילום מסך

במועדון ציינו במכתב, אשר נחתם על ידי המשנה למנכ"ל המועדון שרון תמם, כי פניות עבר מצד המועדון לאיגוד השופטים בנושא, "נתקלו במענה אוטומטי ללא התייחסות עניינית לטענות". המכתב נחתם בספק עקיצה מצד הצהובים: "כידוע לכם משקיעות הקבוצות משאבים רבים במערכת ה-VAR ואנו סבורים כי השימוש חייב להשתפר על מנת לתת שירות טוב יותר לליגה כולה".

יש לציין כי במהלך המשחק נגד מכבי חיפה שכטר ספג כרטיס צהוב על התחזות, אחרי שנפל ברחבה. למחרת הוא העלה סטורי באינסטגרם ובו ביקר את החלטות השופטים. בסרטון שהעלה נשמע אומר מוטי איווניר, שפירשן את המשחק נגד הפועל חיפה, ש"שכטר מרגיש ששופטים מתייחסים מראש כאילו אין כלום בנפילות שלו אבל לפעמים כן יש מגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully