וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: רוני לוי ישנה חצי הרכב, איביץ' "לפעמים בבעיה למצוא הרכב"

הירושלמים יחליפו שוב חצי הרכב: התלבטות בין רוטמן לגרסיה, בן חיים צפוי לפתוח, גם קונטה, ממן ומוחמד חוזרים. מאמן מכבי תל אביב: "סיפור האליפות גמור? זו לא דרך חשיבה מקצוענית" (ב', 20:45, ספורט 5)

מחזור 29הסתיים08/06/2020
בית"ר ירושלים
    0:0
      מכבי תל אביב
      צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

      בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים לאחר ה-0:2 על מכבי חיפה

      בית"ר ירושלים

      האם בית"ר ירושלים תהיה הראשונה שתנצח את מכבי תל אביב העונה? הפעם האחרונה שהאלופה הפסידה במשחק חוץ הייתה בטדי לפני יותר משנתיים, ושחקניו של רוני לוי ינסו לתקן את הרושם מהתבוסה 3:0 להפועל תל אביב ולהפתיע מחר (שני, 20:45, ספורט 5). אלירן עטר הפצוע ודן איינבינדר המוצהב ייעדרו, כשמי שיחזרו להרכב הם אנטואן קונטה ועידן ורד.

      טל בן חיים תורגל ביומיים האחרונים לצד דיוגו ורדאסקה במרכז ההגנה, אבל גם אנטואן קונטה עשוי להיות מוצב כבלם ואז שי קונסטנטין ימשיך כמגן ימני. בחלק הקדמי לירן רוטמן תורגל ביחד עם ורד, אם כי יש התלבטות בינו לבין ליוואי גרסיה. אנז' פרדי פלומן עשוי לפתוח בחוד. תמיר עדי תורגל במרכז המגרש ביחד עם עלי מוחמד וחנן ממן החוזרים מכרטיסים צהובים, ובסך הכול נראה כי בית"ר תבצע חמישה-שישה שינויים לעומת המחזור הקודם. מקס גרצ'קין לא התאמן בימים האחרונים ובמקרה האופטימי יכלל בסגל ויישב על הספסל, כשאופיר קריאף סובל ממתיחה ונראה שלא יוכל לפתוח.

      טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
      צפוי לחזור למרכז ההגנה. טל בן חיים/דני מרון

      מכבי תל אביב

      למרות יתרון 12 הנקודות בפסגה, ולאדן איביץ' לא מוכן לומר שסיפור האליפות נסגר. "כולם יכולים לחשוב ולהגיד מה שהם רוצים, זה נורמלי", אמר מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק. "אנחנו יודעים מה העבודה שלנו ושזה לא נגמר. יש עוד 24 נקודות בקופה ואני לא מבין את דרך החשיבה הזו. זו לא דרך חשיבה מקצוענית. בפלייאוף כולם יכולים לנצח את כולם, כל המשחקים קשים ושונים. אני מניח שבית"ר לא מרוצה ממספר הנקודות שלקחה בשני המשחקים האחרונים, אבל אני לא יכול לדבר עליה אלא רק על הקבוצה שלי. יהיה משחק קשה ונצטרך סבלנות".

      על הסגל אמר: "יש לי 22 שחקנים וכולם יכולים לשחק ולעזור לנו. לפעמים זו בעיה עבורי למצוא את ה-11 הטובים ביותר, ולפעמים אני צריך להשאיר מחוץ לסגל שניים או שלושה שחקנים. אני שמח שהם מראים לי שהם רעבים לשחק. ההחלטה על חמישה חילופים טובה מאוד. אנחנו יכולים להגן כך על שחקנים מפציעות".

      מתן חוזז, שקיבל מקום בהרכב עם החזרה מהפגרה הכפויה וכבש מול שתי החיפאיות, הוסיף: "שמרתי על עצמי בתקופה הזו וחיכיתי שהליגה תחזור. לא ידעתי מתי ההזדמנות תגיע, אבל האמנתי שזה יקרה ואני אוכל להראות מה יש לי ברגליים. אמרתי למשפחה שלי בינואר, כשהיו הרבה הצעות לצאת להשאלה, שגם אם לא אשחק דקה אני אשאר עד הסוף ואלחם כדי לא להגיד שוויתרתי. ידעתי שדברים ישתנו ואני אראה מה יש לי. ההרגשה טובה כי בזכות הרבה עבודה קשה זה השתלם. יש תחושה של סיפוק. כיף לשמוע דברים טובים מהמאמן, אבל אני צריך לשמור על זה ולהראות עוד".

      האלופה תצא ב-12:30 בצהריים למלון בירושלים לקראת המשחק, כשבצד המקצועי יש התלבטות לגבי חלוץ החוד. איתי שכטר פתח בשני המשחקים הראשונים ואולי יקבל מנוחה הפעם, כשניק בלקמן נושף בעורפו. גם עומר אצילי עשוי לחזור ל-11.

      טריוויה

      * המאזן עד כה ב-126 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:52 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 36 תוצאות תיקו.

      * בית"ר ירושלים לא הצליחה לכבוש בארבעת משחקי הליגה האחרונים מול מכבי תל אביב.

      * שיא משחקי החוץ ללא הפסד של מכבי תל אביב עומד על 34 ונמשך כבר יותר משנתיים, מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

      * מכבי תל אביב שמרה על שער נקי ב-23 מ-28 מחזורים (עוד שיא) וספגה עד כה שער אחד בלבד במחצית הראשונה. וגם הוא היה במשחק בית. אז לבית"ר, עם ההתקפה הכי טובה במחציות הראשונות (24 שערים), יש אתגר מיוחד.

      * מכבי תל אביב יכולה להשלים בפעם השנייה העונה רצף של שישה ניצחונות ללא ספיגה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: טדי

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully