וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג הציע ליוסי בניון חוזה לשנתיים נוספות

7.6.2020 / 22:37

בעלי בית"ר ירושלים הציע למנהל המקצועי להמשיך למרות הדיבורים בימים האחרונים על מתיחות בשל מצב הקבוצה וההפסד האחרון

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

(עדכון ראשון: 9:25)

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נפגש היום (ראשון) עם יוסי בניון. השיחה התקיימה כדי ללבן את ענייני הימים האחרונים. הבעלים הציעה לבניון חוזה לשנתיים נוספות כמנהל מקצועי בקבוצה ורוצה לראות אותו ממשיך במועדון בשנים הבאות. השיחה הגיעה על רקע הדיבורים בימים האחרונים לפיהם קיימת מתיחות בשל מצב הקבוצה.

אחרי שבוע שכלל תבוסה להפועל תל אביב, מחאה מול ביתו של רוני לוי, העברת האימון ביום שישי מבית וגן לטדי ופוסטים של יוסי בניון ומשה חוגג, בית"ר ירושלים תארח מחר (שני, 20:45, ספורט 5) את מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב. בצל ההתרחשויות, שחקני בקבוצה הודו: "נהיה בהרכב חסר ויחד עם האווירה שנוצרה וחוסר הביטחון שמלווה הרבה מאוד שחקנים, גם תיקו זו תוצאה טובה".

המאמן רוני לוי אמר לקראת המשחק: "זה היה שבוע קשה מאוד מבחינה ספורטיבית, התאכזבנו מאוד, אך יחד עם זאת אנחנו צריכים לדעת לעשות מעבר מהיר ולהתרכז במשחק הבא. לנתק את כל רעשי הרקע, ולהיות ממוקדים במשחק הבא. צריך לעשות את המקסימום כדי להיראות כמו שנראינו בכל השנה ולחזור עם תוצאה טובה יותר".

המאמן הוסיף: "יש הרבה פרמטרים מקצועיים להשתפר, אבל לא פחות חשוב בנשמה, בהקרבה ובנתינה, אנחנו חייבים להשתפר בעניין הזה. אני הרבה שנים בכדורגל, אני מאוד מנוסה. יודע להתמודד עם מצבים טובים יותר ופחות. לא נעים לקבל ביקורות, חלק מהן מוצדקות, אבל אני מסתכל על כל העונה ומאוד מרוצה. אני מקווה שנדע לשמור על מה שעשינו עד עכשיו ואז הכל בסדר מבחינתי".

כרם ג'אבר שחקן מכבי נתניה מול לירן רוטמן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר ממתינים לפסיקה של הוועדה למעמד השחקן. רוטמן משמאל/ברני ארדוב

אלירן עטר הפצוע ימשיך להיעדר ואליו יצטרף ביציע דן איינבינדר שמורחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. מקס גרצ'קין לא התאמן בימים האחרונים ובמקרה האופטימי יכלל בסגל ויישב על הספסל. אופיר קריאף סובל ממתיחה ונראה שלא יוכל לפתוח, כשמצד שני אנטואן קונטה ישוב מהרחקה ועידן ורד יחזור ל-11.

טל בן חיים תורגל ביומיים האחרונים לצד דיוגו ורדאסקה במרכז ההגנה, כאשר בחלק הקדמי לירן רוטמן תורגל ביחד עם עידן ורד. אנז' פרדי פלומן עשוי לפתוח בחוד. תמיר עדי תורגל במרכז המגרש ביחד עם עלי מוחמד וחנן ממן, אבל ייתכנו 1-2 שינויים עד המשחק.

באשר לרוטמן, בשבועיים הקרובים אמורה להתקבל החלטת הוועדה למעמד השחקן בנוגע לסכום אותו בית"ר ירושלים תצטרך לשלם למכבי פתח תקוה. בקבוצה מהבירה טענו תחילה כי פתח תקוה לא השביחה את השחקן ואין מקום לתשלום, אך מנגד אבי לוזון תובע כ-990 אלף ש"ח על שחקן הכנף שהגיע לפתח תקוה מסקציה נס ציונה בגיל נוער.

ההערכה היא שדמי ההשבחה של רוטמן יעמדו על 200-400 אלף שקל, אבל רק אחרי הפסיקה של הוועדה למעמד השחקן, יוחלט בבית"ר האם לרכוש אותו. המנהל המקצועי, יוסי בניון, מאוד מעריך את רוטמן שביצע התקדמות העונה, והוא מקווה שהוא יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully