וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "אם לא ניראה אחרת, אני בטוח שהצוות המקצועי ייקח אחריות"

5.6.2020 / 18:21

בעלי בית"ר ירושלים פרסם פוסט נרחב בפייסבוק: "המצב הנוכחי מאכזב. לא לגיטימי להפגין מחוץ לבית של המאמן. יש לנו המון שחקנים טובים, אבל הם לא הוכיחו שהם שחקנים גדולים". עידן ורד על המחאה: "חציית קו אדום"

צילום: דני מרון

בווידאו: החגיגות של הפועל תל אביב אחרי ה-0:3 על בית"ר

התבוסה להפועל תל אביב העלתה את מפלס הלחץ בבית"ר ירושלים. לאחר שיוסי בניון פרסם פוסט מפויס יחסית, הגיע הערב (שישי) תורו של משה חוגג להגיד את שעל לבו ולהתייחס בין היתר גם למאמן הקבוצה, רוני לוי.

"רוני לוי מאמן מצוין, כל שחקן שמתאמן תחתיו יעיד על כך. הוא אינטליגנט, מקצוען ועובד קשה", כתב חוגג בפייסבוק. "אני משוכנע שהוא בשורה הראשונה של אנשי המקצוע בארץ, ואין טוב ממנו. יחד עם זאת, גם הוא יודע היטב שבכדורגל צריך להביא תוצאות והמצב הנוכחי הוא מאכזב, נקודה. כן, התקציב שלנו נמוך משמעותית משל שלוש קבוצות, אבל כפי שנוכחנו ללמוד העונה, כסף לא משחק על הדשא ויש לנו שחקנים בעלי איכויות גבוהות מאוד שלא באו לידי ביטוי ברגעי האמת. הקהל לא עיוור, גם אני וגם הצוות המקצועי לא. חייבים להביא תוצאות טובות יותר וחייבים לשחק בצורה אחרת. אם לא ניראה אחרת, אני בטוח שהצוות המקצועי ייקח אחריות".

על מחאת האוהדים מחוץ לביתו של המאמן כתב חוגג: "עם כל הצער והאכזבה שאנחנו יודעים שגרמנו לכם, בצורה קצת מוזרה דווקא עשה לי טוב שהפגנתם, מרגש אותי לראות כמה אכפת לכם מהמועדון וזכותכם המלאה להפגין, היה מאכזב אותי אם אחרי משחק כזה לא הייתם נותנים לנו בראש, לעולם אל תקבלו הפסד כזה בשקט. להפגין ליד ביתו של מאמן הקבוצה זה לא לגיטימי בעיניי, המאמן הוא איש מקצוע אבל הוא גם אדם פרטי עם משפחה ואני לא חושב שזה צריך להגיע לזה, המגרש הוא המקום הנכון להגיד את אשר על לבכם".

גם שחקני הקבוצה לא יצאו נקיים: "יש אחריות כבדה לשחקנים. כן, מיכאל אוחנה נפצע לנו לפני המשחק הראשון ומכרתי את גדי קינדה (אם מיכאל לא היה נפצע, הייתי מחכה לסוף העונה), אבל במקום גדי הגיעו אלירן עטר וחנן ממן ויש לנו סגל שחקנים נהדר. אבל שחקן נמדד לא רק ביכולת נגד קבוצות קטנות אלא בעיקר במשחקים גדולים, זה ההבדל בין שחקנים טובים לשחקנים גדולים. יש לנו המון שחקנים טובים, אבל הם עוד לא הוכיחו שהם גדולים. השחקנים חייבים לעשות הרבה הרבה יותר. חוכמה קטנה מאוד להפנות את כל האצבעות כלפי המאמן. אני מצפה משחקנים שרוצים להמשיך ללבוש את החולצה של בית"ר בעונה הבאה להראות שהיא מתאימה להם, החל מהמשחק הבא".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם היו"ר אלי אוחנה לצד משה סיני היועץ לבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
מתוסכל. משה חוגג/דני מרון

הנהלת בית"ר ירושלים החליטה הבוקר (שישי) בצעד בזק להעביר את אימון הבוקר של הקבוצה מבית וגן לאצטדיון טדי - כדי למנוע התנגשויות עם הקהל. כזכור, אתמול הגיעו כמה עשרות אוהדים למחות מול ביתו של רוני לוי, והנהלת המועדון החליטה כי המאמן לא צריך לעבור את זה שוב היום ובצעד חריג העבירה את האימון מהמתחם הפתוח בבית וגן לאצטדיון הסגור. האוהדים הגיעו בתחילה לבית וגן, אבל אחרי ששמעו על העברת האימון, כמה עשרות מהם המתינו מחוץ לטדי וקראו קריאות כנגד המאמן והשחקנים. המשטרה היתה במקום ושמרה על הסדר.

"הגעה לבית של מאמן זאת חציית קו", אמר אמש גורם במועדון. "ללא קשר, זה שבית וגן מתחם פתוח לא אומר שצריך לבוא ולגדף את כל מי שאפשר במשך שעה וחצי. כולם כבר מבינים שרוני לא ימשיך בעונה הבאה וכל מה שנותר זה לסגור את נושא הפיצוי אם הקבוצה תזכה בכרטיס לאירופה. אז בשביל מה כל זה?".

עידן ורד, בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
לא אהב את המחאה נגד רוני לוי. עידן ורד/דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד התייחס למחאה של חלק מהאוהדים ליד ביתו של רוני לוי ואמר לרדיו ירושלים: "מה שהיה אתמול מול הבית של רוני לוי, זה חציית קו אדום. זה בסדר לבוא לבית וגן ולהפגין. אבל לא בבית. אני לא מבין למה כולם באים לרוני בטענות. לא היה לב, לא היתה נשמה ולא היה אופי. הכול עלינו".

על העובדה שלא פתח מול הפועל תל אביב: "לקראת המשחק הרגשתי שאני עייף טיפה. כשחוזרים אחרי פציעה ארוכה, מרגישים יותר עייפות ולכן לא פתחתי. אנחנו נשיג את הכרטיס לאירופה. חד משמעית".

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, סינקים אימון. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
צעד חריג. רוני לוי/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

אם בית"ר תעפיל לאירופה, חוזהו של לוי יסתכם בעלות של יותר ממיליון שקל ברוטו ובית"ר תצטרך לפצות אותו לפחות על חלק משכרו. בבית"ר הבהירו אתמול כי ישמרו על כבודו של המאמן עד לרגע האחרון, והצעד הראשון לכך נעשה הבוקר. אגב, השחקנים קיבלו את ההודעה רק הבוקר כאשר היו בדרכם לבית וגן.

גם יוסי בניון שהתעקש בהתחלה על הישארותו של לוי בעונה הבאה, הבין שבסיטואציה הנוכחית אין מנוס מפרידה מהמאמן בסיום העונה. יחד עם זאת, גם הוא רוצה לשמור על כבודו ולסיים בצורה יפה את ההתקשרות. גם הפוסט שפרסם אתמול, שבו ביקש מהקהל לאפשר לסיים את העונה בצורה ראויה, קשור לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully