וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ורוני לוי צפויים לסיים את ההתקשרות בין הצדדים בתום העונה

4.6.2020 / 10:55

על אף שחוזהו של המאמן יחודש אוטומטית אם הקבוצה תשיג כרטיס לאירופה, באווירה הנוכחית שני הצדדים מבינים שיהיה בלתי אפשרי להמשיך. עדיין לא ברור אם בניון ימשיך לעונה נוספת. חלק מהאוהדים מתכננים למחות מול ביתו של רוני לוי, במועדון פנו למשטרה

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: דן איינבינדר לאחר ה-1:1 של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע

ההפסד של בית"ר ירושלים להפועל תל אביב 3:0 גרם לאווירת נכאים אך יותר מכך, הציף מתיחות שקיימת כבר תקופה ארוכה מאחורי הקלעים בגזרת המאמן רוני לוי, שעל פי ההסכם שלו עם הקבוצה, אם ישיג כרטיס לאירופה חוזהו יחודש אוטומטית לעונה נוספת. כבר עתה ברור כי אם לא יקרה משהו יוצא דופן, המאמן יסיים דרכו במועדון בסיום העונה ויפנה לדרך חדשה.

עוד מהקיץ, כאשר יוסי בניון בחר ברוני לוי כמאמן, החלו ברקע פלירטוטים בנוגע לברק בכר. הכותרות והלחשושים מסביב הובילו לכך שכבר עם תחילת דרכו של המאמן מעמדו היה רחוק מלהיות קונצנזוס. לוי הבין זאת מהרגע הראשון, אבל הגב שהעניק לו בניון ושביעות רצון מהעבודה המשותפת איפשרו לו להתמודד עם כל הסיטואציה.

כשמוסיפים לכך את רף הציפיות הלא מציאותי שנבנה בבית"ר ירושלים השנה, מתחילת העונה לוי הפך לדמות לא רצויה מבחינת חלק גדול מהאוהדים כשברקע בניון לא הסכים לוותר עליו, גם בנוגע להישארותו לעונה הבאה. הבעיה היא שכעת, גם המאמן עצמו מבין שבסיטואציה שנוצרה סביבו יהיה זה כמעט בלתי אפשרי להמשיך לעונה נוספת.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
לא צפוי להישאר על הקווים בטדי בעונה הבאה. רוני לוי/דני מרון

לוי הוא לא עוד מאמן צעיר שקיבל הזדמנות במועדון מהבירה. יש לו את המעמד שלו, ההערכה המקצועית והאגו. בכל הקשור לכבוד וההערכה אליו, העונה הוא חווה משהו שהוא אולי לא חווה מעולם בקריירת האימון שלו, וקיים סיכוי שהוא לא ירצה שזה יימשך גם בעונה הבאה. מנגד, אם יגיע לאירופה וחוזהו יתחדש אוטומטית, בקבוצה יצטרכו לפצות אותו.

בנוגע למנהל המקצועי, נראה כי הדברים יהיו תלויים גם ביכולות הכלכליות של הקבוצה ובאם ניתן יהיה להעמיד תקציב ראוי לעונה הבאה. בבית"ר ירושלים מקצצים בכל פינה בעונה הבאה בדרך לעונה פיננסית, ולא ברור מה יהיה עתידו של בניון. במועדון טוענים שאם הוא ירגיש שהוא לא יכול לתרום למערכת, הוא עלול לסיים את דרכו.

בקבוצה העבירו למשטרה הודעות שרצות ברשת, לפיהן אוהדים מתכוונים להגיע לביתו של רוני לוי כדי למחות. גורם בבית"ר ירושלים התייחס לכך: "בית זה חציית גבולות. כשהקהל רוצה להגיע למתחם האימונים ולמחות אנחנו מאפשרים זאת, אבל לא ניתן לאף אחד להגיע לבתים של אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully