וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מעמדו של רוני לוי התערער

3.6.2020 / 6:50

אווירה קשה בקבוצה לאחר התבוסה מול הפועל תל אביב, ספק גדול אם המאמן ימשיך עונה נוספת. חוגג המתוסכל לא מצליח ליהנות ולוקח ללב את חוסר ההצלחה, וגם השחקנים יודעים: "הקהל לא יסלח לנו על זה, זאת בושה אמיתית". האוהדים צפויים להגיע ביום שישי למחות בבית וגן

צילום: דני מרון

בווידאו: שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים בסיום

עיקרי הדברים

- אכזבה ענקית בבית"ר ירושלים אחרי התבוסה להפועל תל אביב: "הקהל לא יסלח לנו על זה"
- מעמדו של רוני לוי התערער, ספק גדול אם ימשיך גם בעונה הבאה
- משה חוגג מדבר על כך שהוא משקיע כספים, לא מצליח ליהנות ולוקח ללב את חוסר ההצלחה
- האוהדים זועמים וצפויים להגיע לבית וגן ביום שישי כדי למחות

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
שיחת המוטיבציה במחצית לא ממש עזרה. לוי/דני מרון

"אין מצב שנראה כך נגד הפועל תל אביב, זו בושה וחרפה"

1. בבית"ר ירושלים יש שני סוגים של מפלה מקצועית - במשחקים נגד הפועל תל אביב ובמשחקים נגד שאר הליגה. ההפסד הכואב אתמול (שלישי) 3:0 בבלומפילד הוא סוג של רעידת אדמה בקבוצה, שככל הנראה ייקח קצת זמן להתגבר על כך. ההודעות הזועמות שקיבלו יוסי בניון, רוני לוי, אלי אוחנה, השחקנים ואפילו הבעלים משה חוגג אומרות הכול - ההפסד הוא נקודת שבר, ונראה שייקח לכולם הרבה זמן כדי לקבל בחזרה את אמון הקהל. ביום שישי בבית וגן אמורים האוהדים להגיע ולהפגין את תחושותיהם במהלך אימון הקבוצה.

במועדון לא באו בטענות לאף אוהד. אוחנה נשמע ליד חדר ההלבשה בסיום כשהוא אומר: "אין מצב שנראה כך נגד הפועל תל אביב, זו בושה וחרפה". גם שחקנים לא הבינו מה קרה ובאו בטענות לחבריהם: "כולם עושים בכאילו, לא יכול להיות שלפני המפגש, מדברים על כך שזה המשחק הכי חשוב, שחייבים לנצח את אותם אבל על המגרש שחקנים משחקים כמו ילדות קטנות. זה פשוט מביך". בסוף המשחק שרר שקט בחדר ההלבשה, אך שחקנים אמרו ביציאה ממנו: "הקהל לא יסלח לנו על זה, זאת בושה אמיתית". כששמעו את שחקני הפועל תל אביב חוגגים ברקע עם האוהדים הם אמרו: "שכחנו בכלל מה זה לחגוג".

עוד בוואלה!

עידן ורד: "אין מחילה על זה, היינו על הפנים". רוני לוי: "חזרנו הכי רע שאפשר"

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם היו"ר אלי אוחנה לצד משה סיני היועץ לבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
מאוכזב ומתסוכל. חוגג עם אוחנה/דני מרון

לא נראה שרוני לוי ימשיך גם בעונה הבאה

2. המאמן ספג ביקורת רבה ברשתות החברתיות לאחר המשחק. בניון מאמין ברוני לוי ורוצה להמשיך איתו גם בעונה הבאה, אך ההפסד להפועל תל אביב ערער את מעמד המאמן. בסופו של דבר כל עוד בניון בבית"ר ירושלים, רק הוא יחליט מי יאמן. במקביל, אפשר לשמוע את קולות האכזבה של חוגג בכל מקום. הוא מדבר על כך שהוא משקיע כספים, לא מצליח ליהנות ולוקח ללב את חוסר ההצלחה. הדברים של חוגג מכוונים בעיקר למאמן הקבוצה.

נראה שכבר מהקיץ האווירה הכללית סביב רוני לוי היא כזו שתקשה על הצדדים להמשיך גם בעונה הבאה. עוד כשהקבוצה נבנתה בקיץ נוצר רף ציפיות מטורף שלא ניתן היה לעמוד בו, והמטרה הריאלית של מקום באירופה הפכה ללא ראויה. הדבר פוגע ביכולת הקבוצה עם הזמן, ואולי גם בתפקודו של המאמן, שחוזהו יחודש אוטומטית אם יסיים במקום השלישי. גם אז, הוא יצטרך לעשות את השיקולים שלו בתום העונה.

בדומה להדחה מהגביע, אז הודה המאמן שמדובר בכישלון שלו ושל הצוות המקצועי, גם כאן הסיפור דומה. לוי יודע היטב שקבוצתו לא יכולה להיראת כך בשום משחק, ובטח לא נגד הפועל תל אביב, גם אם לא היה לו סגל מלא. "כל השבוע דיברנו בדיוק על הדברים האלה", אמר לוי לשחקנים במחצית. "אתם לא אגרסיביים, לא מניעים כדור, לא מדוייקים. זו בושה וחרפה, אתם פשוט לא במשחק, יותר גרוע מזה לא יכול להיות. עדיין, אם תעשו סוויץ' ותתחילו לשחק כמו שאתם יודעים נוכל להבקיע ולחזור למשחק, אבל תהיו אחראיים לא לקבל גול באיזו מתפרצת מיותרת".

שחקני בית"ר ירושלים שי קונסטנטין, דן איינבינדר מאוכזבים. דני מרון
יתאוששו מול מכבי תל אביב? קונסטנטין ואיינבינדר/דני מרון

ביום שני: מכבי תל אביב מגיעה לטדי

3. במהלך הימים הקרובים צפויות שיחות בין חוגג לאוחנה ומוני ברוש וכן בין הבעלים חבניון ולוי. סביר להניח שראשי המועדון ישוחחו גם עם השחקנים. על אף ההפסד, הקבוצה עדיין במקום השלישי ויכולה להשיג את הכרטיס לאירופה. ביום שני היא פוגשת במכבי תל אביב שמגיעה לטדי, ותקווה לצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully