וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דולב חזיזה זעם בסיום, "המינימום זה להילחם כמו משוגעים"

4.6.2020 / 10:15

הקשר צעק על חבריו לאחר ההפסד למכבי תל אביב: "לא יכול להיות שהם רצים יותר מאיתנו, המינימום זה להילחם כמו משוגעים". ההערכה היא שמרקו בלבול לא ימשיך. אוהד הגיע למתחם האימונים וזרק חיתולים לכר הדשא

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים לאחר הניצחון על מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- דולב חזיזה זעם וצרח על השחקנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק
- ההערכה היא שמרקו בלבול לא ימשיך במכבי חיפה בעונה הבאה
- הבעלים יעקב שחר יקבל החלטה בנושא בימים הקרובים
- בקבוצה יודעים: "צריך להודות על האמת - אנחנו לא ראויים לאליפות"
- במועדון זועמים על השיפוט מול מכבי תל אביב

seperator

ההערכה היא שמרקו בלבול לא ימשיך גם בעונה הבאה

1. לאחר ההפסד אמש (רביעי) 2:0 למכבי תל אביב נשאל מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לגבי עתידו והבהיר: "אני רוצה להישאר, אבל השאלה הזו לא צריכה להיות מופנית אליי". המאמן צודק; השאלה צריכה להיות מופנית לבעלים יעקב שחר וזה אמור לתת עליה בקרוב מאוד תשובה כשההערכה אחרי השבוע האחרון היא שהסיכויים שבלבול לא ימשיך בקבוצה גבוהים יותר מאלו שיישאר.

בלבול זוכה להערכה על השינוי המשמעותי שעשה בקבוצה מאז שהגיע, אחרי שהפך אותה מקבוצה שנאבקת בתחתית לכזו שמוזכרת כמועמדת לאליפות בתוך פחות משנה וחצי, אך במקביל במועדון ישנן ביקורות על ההחלטות שלו במשחקים הגורליים ועל כך שהקבוצה מעדה פעם אחר פעם במשחקים משמעותיים. שחר ובנו אור לא קיבלו עדיין החלטה סופית ויקבלו אותה בשבועות הקרובים, אך על פי ההערכות שחר יקבל החלטה לבצע רענון בעמדת המאמן. ברק בכר כמו גם יוסי אבוקסיס מוזכרים כמועמדים אך בשלב זה מדובר בספקולציות בלבד שכן הבעלים לא עוסק במחליפים עד שיקבל החלטה סופית לגבי בלבול. "שחר באמת מתלבט", קבע גורם במועדון. "ההחלטה תהיה בשבועות הקרובים".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא נראה שהוא ימשיך. בלבול/ברני ארדוב

דולב חזיזה צרח על השחקנים בחדר ההלבשה לאחר ההפסד

2. אחת המטרות של מכבי חיפה העונה הייתה לבנות את מנהיגי העתיד של הקבוצה לעונות הקרובות. העונה היה זה נטע לביא, אך גם דולב חזיזה הפך לסוג של מנהיג, אחרי שהפך לאחראי על המורל בחדר ההלבשה. אלא שלאחר ההפסד למכבי תל אביב, הראה חזיזה שהוא לא רק אמון על המורל, אלא גם מנהיג של ממש. לוואלה! ספורט נודע שבסיום ההפסד לצהובים, חזיזה נכנס לחדר ההלבשה והחל לצרוח על השחקנים: "לא יכול להיות שאנחנו לא רצים בטירוף. לא יכול להיות שהם רצים יותר מאיתנו. המינימום זה להילחם כמו משוגעים". שחקן שנכח בחדר ההלבשה העיד: "דולב לקח קשה מאוד את ההפסד, אולי צריך ששחקן ייתן לכולנו בראש כדי שנתעורר".

אגב בלבול הוא לא זה שסופג את מירב הביקורות, אלא השחקנים. בקבוצה ביקרו את הצד המנטלי של השחקנים שקורסים במשחקים מול האלופה מכבי תל אביב. "פעם אחרי פעם ברגע האמת כשלנו", מודה שחקן בקבוצה. "צריך להודות על האמת - אנחנו לא ראויים לאליפות". במכבי חיפה יחלו בתוכניות לעונה הבאה אך בינתיים לא מתכננים לבצע רכש. בנוסף, תמונת הסגל תתבהר רק לאחר שיבינו במועדון מי יהיה המאמן, האם יהיה קהל בעונה הבאה ומה יהיה התקציב. בקבוצה יעשו שינוי מהותי בחוליית ההגנה וכן יצרפו קשר אחורי. בנוסף גורמים ברומניה טוענים שהחלוץ האיטלקי מתיאה מונטיני מועמד. חלוץ דינמו בוקרשט אכן נמצא ברשימות של המועדון אך בקבוצה לא יפנו לאף שחקן עד אשר יתבהרו הדברים.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כעס בקבוצה על השיפוט. שועה ושרי מאוכזבים/ברני ארדוב

זעם במכבי חיפה על השיפוט

3. במועדון זועמים גם על השיפוט. בקבוצה ביקרו בחריפות את השופט רועי ריינשרייבר ואמרו: "הוא החמיר רק עם צד אחד מהרגע הראשון וזה היה בולט. הקלות דעת היא מקוממת". שחקן בקבוצה ביקר בחריפות גם את החוק שלא מותיר ל-VAR אופציה להתערב במקרה ההרחקה של נטע לביא. "הזוי שה-VAR לא יכול להתערב בצהוב שני", אמר שחקן בכיר. "הרי ברור שאם היה אפשר השופט היה הולך לטלוויזיה לראות שהוא טעה". לביא לא ישחק בדרבי מה ששוב מדגיש את הכשלון של הירוקים בחודש ינואר, כאשר ז'אנדו פוקס עזב והירוקים לא הביאו מחליף לעמדה זו. טרנט סיינסבורי או מקסים פלקושצ'נקו יפתחו בעמדת הקשר האחורי במשחק הקרוב כשעופרי ארד יחזור לעמדת הבלם.

אוהד מכבי חיפה הגיע למתחם האימונים וזרק לתוכו מספר חיתולים. במצלמות האבטחה נראה אדם אחד כשהוא זורק את כל אותם חיתולים.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעמדו לדין? אצילי ומיכה עם שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בקבוצה דורשים להעמיד לדין את אצילי ומיכה: "לא יכול להיות שישוו מועדון לארגון טרור"

4. בקבוצה זעמו גם על שחקני מכבי תל אביב ובראשם עומר אצילי ודור מיכה שנקלטו בעדשות המצלמה שרים מכיב חיפה חיזבאללה. במועדון מצפים שתובע ההתאחדות יעמיד את השניים לדין: "אם לא תהיה הרחקה משמעותית לשניהם המסר יהיה שזה משהו מקובל", אמרו בחיפה. "לא יכול להיות ששחקנים ישוו מועדון כדורגל לארגון טרור. כדאי שיתנצלו ומהר וכדאי שההתאחדות תשים לדברים האלה סוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully